C corsa_SI Lid 26 apr 2010 #1 hallo, ik kon voor een leuk prijsje aan een paar goed uitziende velgen komen. nu hadden deze de maat 15" et 35 en 7J breed. ik krijg een dezer dagen de schroefset eronder. gaat dit passen zo? sorry kon met de zoek functie niet echt wat vinden gr glenn
hallo, ik kon voor een leuk prijsje aan een paar goed uitziende velgen komen. nu hadden deze de maat 15" et 35 en 7J breed. ik krijg een dezer dagen de schroefset eronder. gaat dit passen zo? sorry kon met de zoek functie niet echt wat vinden gr glenn
P Powercorsa Loopt hier de deur plat 26 apr 2010 #2 Hangt er vanaf hoever je verlaagt, en welke bandenmaat je hebt Zef had ik 195/45/15 ET 33 met 4 a 5 cm verlaging, hiervoor moest ik de wielkastrandjes wel licht laten uitrollen
Hangt er vanaf hoever je verlaagt, en welke bandenmaat je hebt Zef had ik 195/45/15 ET 33 met 4 a 5 cm verlaging, hiervoor moest ik de wielkastrandjes wel licht laten uitrollen
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 26 apr 2010 #3 Met een schroefset kan je toch zelf bepalen of iets gaat aanlopen...... Dan zet je hem achter gewoon hoger als hij gaat aanlopen.... :hmmz
Met een schroefset kan je toch zelf bepalen of iets gaat aanlopen...... Dan zet je hem achter gewoon hoger als hij gaat aanlopen.... :hmmz
C corsa_SI Lid 26 apr 2010 #4 nou dankjewel voor het snelle antwoorden alvast. ging me meer erom of het aan zou lopen met de veren zelf. band wat erop komt is 195/45/15
nou dankjewel voor het snelle antwoorden alvast. ging me meer erom of het aan zou lopen met de veren zelf. band wat erop komt is 195/45/15