Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Als je velgen nog netjes zijn kan je ze mat schuren en in de filler zetten. Dat vult dan de oneffenheden op.
Een stel krassen en vegen kan je in de alu. plamuur zetten.
Mooiste is stralen en coaten, kost gemiddeld ook wel even 150 euro (ligt er aan waar je heen gaat ) maar reken is uit wat schuurpapier en spuitbussen kosten. Plus die uren die je er op loopt te schuren...en dan nog het risico van druipers of lak wat begint te spochten.....