Opeltje17 Forumbewoner 30 jun 2013 #1 Ben van plan met de tijd mijn velgen te laten opknappen maar twijfel nog tussen 2 kleuren. Donker zilver en zwart dus als iemand misschien even tijd heeft
Ben van plan met de tijd mijn velgen te laten opknappen maar twijfel nog tussen 2 kleuren. Donker zilver en zwart dus als iemand misschien even tijd heeft
M marcelnl Post best veel 30 jun 2013 #2 ik geloof dat we nou wel een keer klaar zijn met zwarte velgen op een astra shoppen, die heb al vele malen voorbij zien komen. of heb ik dat mis?
ik geloof dat we nou wel een keer klaar zijn met zwarte velgen op een astra shoppen, die heb al vele malen voorbij zien komen. of heb ik dat mis?
Opeltje17 Forumbewoner 13 jul 2013 #3 Thanks, Wordt dus sowieso geen zwart donker zilver staat wel gaaf.
O opelfirebird Lid 31 jul 2013 #4 @Opeltje17 wrote:Ben van plan met de tijd mijn velgen te laten opknappen maar twijfel nog tussen 2 kleuren. Donker zilver en zwart dus als iemand misschien even tijd heeft ik weet niet als je al andere velgen hebt maar als ik jou was zou ik zwarte velgen nemen zou ik wel doen
@Opeltje17 wrote:Ben van plan met de tijd mijn velgen te laten opknappen maar twijfel nog tussen 2 kleuren. Donker zilver en zwart dus als iemand misschien even tijd heeft ik weet niet als je al andere velgen hebt maar als ik jou was zou ik zwarte velgen nemen zou ik wel doen