@wim-v6 wrote:@Seth wrote:Ja maar de meeste Vectra's zijn reeds voorbereid op vele opties zoals zetelverwarming, mistlampen, CC, ruitenwisseritervalregelaar, ... dus als je een beetje uitziet naar vectra's van de sloop, een beetje handig bent en soms eens lief lacht naar iemand van het OF kan je die dingen er erna nog inzetten
Heb nu ook nog een ruitenwisserintervalregelaar met zekering gekocht, mistlampen met zekering gekocht en ga binnenkort CC-hendel (en alles wat erbij hoort) kopen voor dit er allemaal in te steken.
Eerst en vooral al zien naar de perfecte motor
Grtz Seth
Dat is echt HEEEELLLLL Verschillend Seth, De Hele kale zijn meestal niet heel erg voorbereid op alles..
De Modellen vanaf 1998 zijn meestal al helemaal nergend op voorbereid.
Willem
Dan heb ik toch veel chance met mijn Vecje want ik moest enkel een zekering, een set mistlampen en een lichtschakelaar met dubbele mistlampknoppen halen en de rest was reeds voorbereid van draad. Stoelverwarming met electrische verstelbaarheid hetzelfde verhaal (Wil deze wel kopen maar wil ook Sparco kuipzetels dus dat is nog de twijfel

), CC ook hetzelfde, moet enkel zien naar een remschakelaar, een koppelingsschakelaar en een hendel met CC knoppen en wss ook een servomotor.. Ik mag iets meehebben éh Wim anders zit ik helemaal in zak en as
Grtz Seth