C c-dett16v Loopt hier de deur plat 2 aug 2009 #1 hallo, heeft er iemand mooie foto's van een c kadett caravan met 15inch velgen. ik heb een caravan en wil mooie 15 inch velgen. moet wel staan dus geen moderne maar liefst retro cup oid. heeft iemand een idee? groet, moshe
hallo, heeft er iemand mooie foto's van een c kadett caravan met 15inch velgen. ik heb een caravan en wil mooie 15 inch velgen. moet wel staan dus geen moderne maar liefst retro cup oid. heeft iemand een idee? groet, moshe
C c-dett16v Loopt hier de deur plat 2 aug 2009 #4 die tweede vind ik wel aardig, alleen is 5gaats, zijn die ook in 4gaats? ik heb effe zitten googelen. kwam 2 velgen tegen die misschien wel mooi staan: mattig ssf revolution wheels kan iemand beide fotoshoppen? bvd!
die tweede vind ik wel aardig, alleen is 5gaats, zijn die ook in 4gaats? ik heb effe zitten googelen. kwam 2 velgen tegen die misschien wel mooi staan: mattig ssf revolution wheels kan iemand beide fotoshoppen? bvd!
C c-dett16v Loopt hier de deur plat 2 aug 2009 #5 schmidt revolution zijn zeker heel mooi, ook prijzig, maar vooruit. kan iemand die onder een station shoppen? 15 inch met 8j rondom? greetz
schmidt revolution zijn zeker heel mooi, ook prijzig, maar vooruit. kan iemand die onder een station shoppen? 15 inch met 8j rondom? greetz
C c-dett16v Loopt hier de deur plat 4 aug 2009 #9 die laatste vind ik persoonlijk niet echt heel mooi.
C c-dett16v Loopt hier de deur plat 7 aug 2009 #11 oke die staan wel netjes ja. kan iemand een fotoshop maken of heeft iemand een foto van een caravan met schmidt modern line 15inch 8j velgen?
oke die staan wel netjes ja. kan iemand een fotoshop maken of heeft iemand een foto van een caravan met schmidt modern line 15inch 8j velgen?
M Makko Loopt hier de deur plat 7 aug 2009 #12 Even op model klikken voor de caravan. dan spelen maar! :angel OnlineTuning powered by opelixe.de
C c-dett16v Loopt hier de deur plat 7 aug 2009 #13 sow dat is echt spelen ja, dat kost je een hoop banden monteer tijd!!!!! als het echt betrouwbaar is dan he
sow dat is echt spelen ja, dat kost je een hoop banden monteer tijd!!!!! als het echt betrouwbaar is dan he
M Makko Loopt hier de deur plat 7 aug 2009 #14 De ET waarde staat er niet bij, maar bij de meeste velgen zijn deze in diverse maten te verkrijgen, alleen dan nog tweede hands vinden. Mijne staan ook nog te koop, verbrede gt's :thumbup
De ET waarde staat er niet bij, maar bij de meeste velgen zijn deze in diverse maten te verkrijgen, alleen dan nog tweede hands vinden. Mijne staan ook nog te koop, verbrede gt's :thumbup
M Makko Loopt hier de deur plat 8 aug 2009 #16 Dit zijn ze nu, 2e foto waren ze grijs. daarna zijn ze gepoedercoat, vond dat spierwitte wel vet.