R remo 07 Komt hier geregeld 21 aug 2014 #1 Kan er iemand voor mij de velgen van deze Astra in het ,Wit,Zilver,en oranje foto choppen??? Dit ziet er natuurlijk niet uit.... Alvast bedankt!! :thumb :jerry
Kan er iemand voor mij de velgen van deze Astra in het ,Wit,Zilver,en oranje foto choppen??? Dit ziet er natuurlijk niet uit.... Alvast bedankt!! :thumb :jerry
D Dolby Hoort bij de inboedel 22 aug 2014 #2 Ik persoonlijk vind de meeste sport velgen gewoon het mooist standaard silver. :thumb Wat je tegenwoordig veel ziet zwart en andere kleur zijn het voor mij niet.
Ik persoonlijk vind de meeste sport velgen gewoon het mooist standaard silver. :thumb Wat je tegenwoordig veel ziet zwart en andere kleur zijn het voor mij niet.
G gose91 Komt hier geregeld 21 aug 2014 #3 Hoezo niet?!?! :wtf Donkere velgen onder een lichte auto is altijd :wub :wub :wors
G gose91 Komt hier geregeld 22 aug 2014 #5 Niks te sorryen. Het is jouw auto. Als je ze straks licht heb staat het vast ook heel gaaf
M marijnl1988 Loopt hier de deur plat 23 aug 2014 #6 Gewoon dikke brede velgen eronder Bijvoorbeeld rh zw1 rh zw3 Dus een breedset dit vind ik meer voor een jap auto
Gewoon dikke brede velgen eronder Bijvoorbeeld rh zw1 rh zw3 Dus een breedset dit vind ik meer voor een jap auto
R remo 07 Komt hier geregeld 25 aug 2014 #10 Zilver.........Wit is net ff TE zeg maar........ In de toekomst komt er nog wat anders....... :thumb
J jurgen boes Post best veel 22 okt 2014 #11 ik zou zeggen neem de zelfde kleur als de auto, dan is is het gelijk een geheel!