R robke1988 Komt weleens kijken 23 mrt 2012 #1 wie kan in omgeving Weert Velgen afdraaien? gaat om een 14" setje met lichte stoeprandschade (geen happen er uit OID) groeten Rob van Hooff
wie kan in omgeving Weert Velgen afdraaien? gaat om een 14" setje met lichte stoeprandschade (geen happen er uit OID) groeten Rob van Hooff
J Jurgen Hoort bij de inboedel 23 mrt 2012 #2 Ik zou hanskadett hier van het forum eens een berichtje sturen, die is verrekte handig met velgen
J Jurgen Hoort bij de inboedel 23 mrt 2012 #3 Ik zou hanskadett hier van het forum eens een berichtje sturen, die is verrekte handig met velgen
R robke1988 Komt weleens kijken 24 mrt 2012 #4 daar heb ik ooit 'n set verbreed staal gehaald idd had eigenlijk als 1e een reactie van hem verwacht haha! komt goed, thnx
daar heb ik ooit 'n set verbreed staal gehaald idd had eigenlijk als 1e een reactie van hem verwacht haha! komt goed, thnx
R robke1988 Komt weleens kijken 24 mrt 2012 #5 daar heb ik ooit 'n set verbreed staal gehaald idd had eigenlijk als 1e een reactie van hem verwacht haha! komt goed, thnx
daar heb ik ooit 'n set verbreed staal gehaald idd had eigenlijk als 1e een reactie van hem verwacht haha! komt goed, thnx
C carlover Komt hier geregeld 25 mrt 2012 #6 lichte stoeprandschade zou ik niet afsraaien.als er idd geen happen uitzijn. gewoon opschuren,en evt weer op polijsten
lichte stoeprandschade zou ik niet afsraaien.als er idd geen happen uitzijn. gewoon opschuren,en evt weer op polijsten
C carlover Komt hier geregeld 25 mrt 2012 #7 lichte stoeprandschade zou ik niet afsraaien.als er idd geen happen uitzijn. gewoon opschuren,en evt weer op polijsten
lichte stoeprandschade zou ik niet afsraaien.als er idd geen happen uitzijn. gewoon opschuren,en evt weer op polijsten
H hanskadett Loopt hier de deur plat 25 mrt 2012 #8 he hoi sorry lang niet op het forum geweest. druk druk druk met velgen. stuur mij even een pm met je mail adres zodat ik wat pics kan krijgen dan vertel ik je meer. @Jurgen hoe kom je daar nu bij :angel
he hoi sorry lang niet op het forum geweest. druk druk druk met velgen. stuur mij even een pm met je mail adres zodat ik wat pics kan krijgen dan vertel ik je meer. @Jurgen hoe kom je daar nu bij :angel
H hanskadett Loopt hier de deur plat 25 mrt 2012 #9 he hoi sorry lang niet op het forum geweest. druk druk druk met velgen. stuur mij even een pm met je mail adres zodat ik wat pics kan krijgen dan vertel ik je meer. @Jurgen hoe kom je daar nu bij :angel
he hoi sorry lang niet op het forum geweest. druk druk druk met velgen. stuur mij even een pm met je mail adres zodat ik wat pics kan krijgen dan vertel ik je meer. @Jurgen hoe kom je daar nu bij :angel
J Jurgen Hoort bij de inboedel 26 mrt 2012 #10 ach je leest wel eens wat en je ziet wel eens mooie foto's langs komen :thumb
J Jurgen Hoort bij de inboedel 26 mrt 2012 #11 ach je leest wel eens wat en je ziet wel eens mooie foto's langs komen :thumb