D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 6 nov 2010 #21 Check mijn avatar En zoals beloofd nog een fototje van de kapotte velg:
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 6 nov 2010 #22 En zie hier: http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=122236 Foto's van de andere velgen!
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 6 nov 2010 #23 En zie hier: http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=122236 Foto's van de andere velgen!