wim-v6 Forumbewoner 30 dec 2013 #21 standaard programma laten laden, zit er niet zo'n powerbox tussen??? dan weet ik wel zeker dat ie niet goed gechipped is. Deze Astra's rijden met gemak 1 op 17, op de normale ritten, vriend van me rijdt met een Sedan gemiddeld 1 op 22 met een Astra-G 1.7DTi Willem
standaard programma laten laden, zit er niet zo'n powerbox tussen??? dan weet ik wel zeker dat ie niet goed gechipped is. Deze Astra's rijden met gemak 1 op 17, op de normale ritten, vriend van me rijdt met een Sedan gemiddeld 1 op 22 met een Astra-G 1.7DTi Willem
R ramon851 Komt weleens kijken 31 dec 2013 #22 @wim-v6 wrote:standaard programma laten laden, zit er niet zo'n powerbox tussen??? dan weet ik wel zeker dat ie niet goed gechipped is. Deze Astra's rijden met gemak 1 op 17, op de normale ritten, vriend van me rijdt met een Sedan gemiddeld 1 op 22 met een Astra-G 1.7DTi Willem Zit geen powerbox tussen. En hoe zit dat met standaard progamma laden? Miss domme vraag maar heb niet veel verstand hier van :$ Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
@wim-v6 wrote:standaard programma laten laden, zit er niet zo'n powerbox tussen??? dan weet ik wel zeker dat ie niet goed gechipped is. Deze Astra's rijden met gemak 1 op 17, op de normale ritten, vriend van me rijdt met een Sedan gemiddeld 1 op 22 met een Astra-G 1.7DTi Willem Zit geen powerbox tussen. En hoe zit dat met standaard progamma laden? Miss domme vraag maar heb niet veel verstand hier van :$ Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
R ramon851 Komt weleens kijken 31 dec 2013 #24 @wim-v6 wrote:Dealer Sent from my GT-I8190 using Tapatalk Of te wel gaat weer veel geld kosten haha? Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
@wim-v6 wrote:Dealer Sent from my GT-I8190 using Tapatalk Of te wel gaat weer veel geld kosten haha? Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
wim-v6 Forumbewoner 1 jan 2014 #25 Programmeren ecu, zal wrl meevallen Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
R ramon851 Komt weleens kijken 1 jan 2014 #26 Ook iemand enig idee wat het ongeveer gaat kosten? En moet het bij een opel dealer die hebben we niet meer in de buurt zitten hier. Gr ramon851 Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Ook iemand enig idee wat het ongeveer gaat kosten? En moet het bij een opel dealer die hebben we niet meer in de buurt zitten hier. Gr ramon851 Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
R ramon851 Komt weleens kijken 3 jan 2014 #27 Ze durven bij de dealer niks te doen omdat ze niet weten welk chip progamma er in zit. Iemand enig idee wat nog meer te doen? Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Ze durven bij de dealer niks te doen omdat ze niet weten welk chip progamma er in zit. Iemand enig idee wat nog meer te doen? Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
wim-v6 Forumbewoner 4 jan 2014 #28 Heb je al gekeken of er niet een zogeheten powerbox tussen zit?? Dat is een.kastje dat tussen de computerstekker en computer in gekoppeld zit Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
Heb je al gekeken of er niet een zogeheten powerbox tussen zit?? Dat is een.kastje dat tussen de computerstekker en computer in gekoppeld zit Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
R ramon851 Komt weleens kijken 4 jan 2014 #29 @wim-v6 wrote:Heb je al gekeken of er niet een zogeheten powerbox tussen zit?? Dat is een.kastje dat tussen de computerstekker en computer in gekoppeld zit Sent from my GT-I8190 using Tapatalk Ik vond wat papieren hier in word alleen over obd gesproken ga vanmiddag ff kijken of ie er tussen zit Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
@wim-v6 wrote:Heb je al gekeken of er niet een zogeheten powerbox tussen zit?? Dat is een.kastje dat tussen de computerstekker en computer in gekoppeld zit Sent from my GT-I8190 using Tapatalk Ik vond wat papieren hier in word alleen over obd gesproken ga vanmiddag ff kijken of ie er tussen zit Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
F Firezi Komt weleens kijken 5 jan 2014 #30 @ramon851 wrote:Ook iemand enig idee wat het ongeveer gaat kosten? En moet het bij een opel dealer die hebben we niet meer in de buurt zitten hier. Gr ramon851 Sent from my GT-N7100 using Tapatalk De Opel garage rekende bij mij ong 150 euro voor het opnieuw programmeren van de ECU.
@ramon851 wrote:Ook iemand enig idee wat het ongeveer gaat kosten? En moet het bij een opel dealer die hebben we niet meer in de buurt zitten hier. Gr ramon851 Sent from my GT-N7100 using Tapatalk De Opel garage rekende bij mij ong 150 euro voor het opnieuw programmeren van de ECU.