veel problemen in 1 keer

haha klinkt raar :shock: maar goeie tip lol dan ben ik ook een x onder de douch geweest met een tigra :afro

ook gelijk een egr afdop pakking erbij besteld :thumb nu ik straks toch alles los heb gelijk goed aanpakken

heb je er ook een inlaatpakking bij besteld

kan zijn dat die nu niet meer goed dicht

of dunnetjes insmeren met vloeibare pakking of een beetje kit :jerry

zelf vorige week een 8 kleps cilinderkop in de douche gezet :D

was wel nodig na 25 jaar :puke

ik heb vanmiddag de spruitstuk afgehaald om de maat van de kapote slang op te meten, Maar de pakking was nog goed heel :)

zat niet vast geplakt

woensdag had ik eindelijk beetje tijd voor me auto king:

nieuwe koelvloeistof slang zit erop en de nieuwe gasklep slang.

dat blauwe silliconen slang moest ik wel eerst van bij de kanten 2.4cm eraf snijden maar verder paste het perfect erin.

nu nog wachten op wat warmere weer dan ga ik het egr pakking vervangen door een dichte pakking en een schoonmaakbeurt aan de gaskleppenhuis en de inlaatspruitstuk :angel

en moet nogsteeds een olidop vinden.

hier nog een foto van me oude gasklep slang er zat nog veel grotere scheur in dan dat ik gezien had :shock: :shock: :shock:

ObnurtKN

IFKanpA9

Oliedop nieuwe bij de dealer een paar euro, pak geen imitatie, die zijn meestal slecht qua passing.

Willem

hij lekt nog steeds koelvloeistof bij het zelfde plek bij de slang :( zit al een nieuwe slang op met nieuwe wormwielklem .. wat kan ik nog doen ?

radiator tog lek ?

want ik zie duidelijk dat hij onder de slang door lekt, na een ritje hoorje het ook sissen en bellen bij de slang aan de radiator kant.

moet het egt snel fixen voor dat me pakkingen ook lek raken :cry

[EDIT]

oorzaak gevonden pff

radiator afgebroken inde slang :S

welke radiator moet ik bestellen ? gewoon 1 voor x16xe motor type ?

xzmTa6pc

BiVnWNd6

Terug
Naar boven