vectra

mit1

Lid
Hallo , heb een hydraulische stuurbekrachtiging pomp veranderd , de oude maakte lawaai , nu geeft hij mij een foutcode c0551 , en het oranje stuurtje in de kombi blijft branden, kan de fout niet wissen , iemand raad ??

zou inderdaad wel handig zijn :angel

tussen 1989 en 2009 zijn er aardig wat verschillende vectra's geleverd, met nog een hele hoop motortypes.

zou inderdaad wel handig zijn :angel

tussen 1989 en 2009 zijn er aardig wat verschillende vectra's geleverd, met nog een hele hoop motortypes.

Heb wel ondervonden bij mijn vec dat er een comp op de stuurbekrachtiging zit dus misschien moet deze ingeleerd worden..

Heb wel ondervonden bij mijn vec dat er een comp op de stuurbekrachtiging zit dus misschien moet deze ingeleerd worden..

@aapje1963 wrote:Heb wel ondervonden bij mijn vec dat er een comp op de stuurbekrachtiging zit dus misschien moet deze ingeleerd worden..

ook dat is afhankelijk van . . . welke vectra je hebt

geloof maar niet dat er op een vectra a stuurbekrachtiging ingeleerd hoeft te worden hoor ;)

@aapje1963 wrote:Heb wel ondervonden bij mijn vec dat er een comp op de stuurbekrachtiging zit dus misschien moet deze ingeleerd worden..

ook dat is afhankelijk van . . . welke vectra je hebt

geloof maar niet dat er op een vectra a stuurbekrachtiging ingeleerd hoeft te worden hoor ;)

Terug
Naar boven