Ok, ik heb de insignia nu enkele weken, dus tijd voor bevindingen.
Het is een super uitgeruste 16T uit 2012 Cosmo,mahogany kleur 58000km., met enorm veel opties: opel eye, sienna beige leder, zetelventilatie, infiniti, navi 900, panoramisch dak, quick heat, volledig electrisch vertelbare stoeten (ook passagier), bi-xenon AFL... en zelf uitgebreide garantie tot 5/2017...
MAAR... de auto staat echt vol met krassen, de ene al dieper dan de andere :fy1 , en hier en daar is er geprobeerd om met een lakstift een en ander te verdoezelen :swear . Ik ben er intussen overgegaan met meguiare compound en wax, het is al een heel stuk beter, maar echt weg krijg ik ze niet, ik vrees dat ik hiermee ga moeten leren leven, overspuiten gaat wss. te duur zijn.
Hij rijdt zeer goed en vlot, maar vanwege het gewicht krijg je niet echt het gevoel 180pk bij te hebben, het echte vermogen zit ook ver achter de 4500 toeren. en over de versnellingsbak heb ik mijn twijfels, er zit een mechanische klik in de derde vesnelling, wanneer je hem in of uit derde haalt dan voel je de bak wat tegenwerken, f32? probleem? Is dit een normaal gevoel of kan er wat schelen aan de bak?
Joris