Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Jeroen: PPG is een héél bekend merk. Vooral in de US erg groot. Zelf heb ik goede ervaring met Standox, vooral hele mooie speciaal lakken. De pearl/mica lak van hen vind ik ook mooi. Maar nog belangrijker is het voorwerk en degene die het erop zet. Voorbehandeling en weten welke primers/fillers, grondlakken en topcoats met elkaar werken (systeem) is een vak apart. En dan het spuiten nog. Wil je het zelf gaan doen? Kan hoor, maar zorg voor een goede zelfstudie en voorbereiding...Daarnaast een spuitcabine en gereedschap tot je beschikking is ook geen overbodige luxe:vertag
Nee, ik ben opzoek naar een goede coating voor mn bodemplaat en binnenkant chassisbalken/kokers. Vandaar dat ik een beetje aan het rondkijke ben wat er allemaal op de markt is.
Ik heb nog nieuwe originele opel rubbers liggen, ziet er verder goed uit ! Oude vliegwiel wel ff weggooien !! Zitten scheurtjes in. oke gaa ng een u2u sturen om ze te bestelen
oja van dat vliegwiel wist ik maar ga hem houden als souvenier