E erikemmen Lid 2 jun 2013 #1 Afgelopen weekend even aan knutselen geweest met leds. de grill voorzien van 55 leds en de raambedienings knoppen voorzien van ander kleurtje via deze site
Afgelopen weekend even aan knutselen geweest met leds. de grill voorzien van 55 leds en de raambedienings knoppen voorzien van ander kleurtje via deze site
C crazijbertje Post best veel 2 jun 2013 #2 netjes,,rij je er ook me rond met die ledjes aan in je grill? gr bertje
E erikemmen Lid 3 jun 2013 #3 Nee, ik ben niet gek hahaha. Alle bijzondere 'illegale' verlichting loopt via schakelaar bij het stuur
Nee, ik ben niet gek hahaha. Alle bijzondere 'illegale' verlichting loopt via schakelaar bij het stuur
C crazijbertje Post best veel 4 jun 2013 #4 gelukig maar.. ben je nog noooit tegen gekomen.. zondag ook naar treffen in compas? ik wel wil ff mijn db,s laten meten.. gr bertje :agent
gelukig maar.. ben je nog noooit tegen gekomen.. zondag ook naar treffen in compas? ik wel wil ff mijn db,s laten meten.. gr bertje :agent
E erikemmen Lid 4 jun 2013 #5 @crazijbertje wrote:gelukig maar.. ben je nog noooit tegen gekomen.. zondag ook naar treffen in compas? ik wel wil ff mijn db,s laten meten.. gr bertje :agent ik ga dit jaar allen maar Sevenum aan doen dat word ook mijn meeting ontmaagding, samen met ons vrienden groepje cof tjoening
@crazijbertje wrote:gelukig maar.. ben je nog noooit tegen gekomen.. zondag ook naar treffen in compas? ik wel wil ff mijn db,s laten meten.. gr bertje :agent ik ga dit jaar allen maar Sevenum aan doen dat word ook mijn meeting ontmaagding, samen met ons vrienden groepje cof tjoening
C crazijbertje Post best veel 13 jun 2013 #8 was je nog op pottendijk geweest? zag nog vectra b rijden.. gr bertje