D ddanny18 Komt weleens kijken 3 apr 2011 #1 Hallo mensen Ik heb een klein probleempje! Mijn klepdeksel lekt erg Het gaat om mijn vectra 1.6 station van 2000. Moet ik ergens specifieks om denken als ik hem vervang? Graag jullie mening en alvast bedankt weer Gr Danny
Hallo mensen Ik heb een klein probleempje! Mijn klepdeksel lekt erg Het gaat om mijn vectra 1.6 station van 2000. Moet ik ergens specifieks om denken als ik hem vervang? Graag jullie mening en alvast bedankt weer Gr Danny
A arjontje Forumbewoner 3 apr 2011 #2 [rquote=1906412&tid=145742&author=opelvectra]kleppendeksel lekt of de pakking????pakking is vrij simpel te vervangen[/rquote] is de zelfde procedure, kleppen deksel of de pakking :jerry Maar idd vaak is de pakking de boos doener.
[rquote=1906412&tid=145742&author=opelvectra]kleppendeksel lekt of de pakking????pakking is vrij simpel te vervangen[/rquote] is de zelfde procedure, kleppen deksel of de pakking :jerry Maar idd vaak is de pakking de boos doener.
A arjontje Forumbewoner 3 apr 2011 #3 [rquote=1906412&tid=145742&author=opelvectra]kleppendeksel lekt of de pakking????pakking is vrij simpel te vervangen[/rquote] is de zelfde procedure, kleppen deksel of de pakking :jerry Maar idd vaak is de pakking de boos doener.
[rquote=1906412&tid=145742&author=opelvectra]kleppendeksel lekt of de pakking????pakking is vrij simpel te vervangen[/rquote] is de zelfde procedure, kleppen deksel of de pakking :jerry Maar idd vaak is de pakking de boos doener.
J Jurgen Hoort bij de inboedel 3 apr 2011 #6 Goed de contact oppervlakken schoonmaken, dus daar waar de pakking op komt.
J Jurgen Hoort bij de inboedel 3 apr 2011 #7 Goed de contact oppervlakken schoonmaken, dus daar waar de pakking op komt.
D ddanny18 Komt weleens kijken 3 apr 2011 #8 Oke maar volgens mij zit de bobine er boven op de klepdeksel, die kan ik er gewoon afschroeven!!
D ddanny18 Komt weleens kijken 3 apr 2011 #9 Oke maar volgens mij zit de bobine er boven op de klepdeksel, die kan ik er gewoon afschroeven!!
S sjouke Hoort bij de inboedel 3 apr 2011 #10 KLIK andere motor maar het idee is hetzelfde en als jij een bobine brug hebt dan kan je die er zo af halen ja stekker van dat ding los en boutjes los en klaar rustig aan omhoog halen dat ding
KLIK andere motor maar het idee is hetzelfde en als jij een bobine brug hebt dan kan je die er zo af halen ja stekker van dat ding los en boutjes los en klaar rustig aan omhoog halen dat ding
S sjouke Hoort bij de inboedel 3 apr 2011 #11 KLIK andere motor maar het idee is hetzelfde en als jij een bobine brug hebt dan kan je die er zo af halen ja stekker van dat ding los en boutjes los en klaar rustig aan omhoog halen dat ding
KLIK andere motor maar het idee is hetzelfde en als jij een bobine brug hebt dan kan je die er zo af halen ja stekker van dat ding los en boutjes los en klaar rustig aan omhoog halen dat ding
A arjontje Forumbewoner 3 apr 2011 #12 Nog een tip voor het verwijderen van de bobine. Er zitten 2 gaten in met schroef draad. Draai hier 2 m8 boutjes in. Dan kan je hem met een waterpomp tang op de boutjes, voorzichtig om hoog halen.
Nog een tip voor het verwijderen van de bobine. Er zitten 2 gaten in met schroef draad. Draai hier 2 m8 boutjes in. Dan kan je hem met een waterpomp tang op de boutjes, voorzichtig om hoog halen.
A arjontje Forumbewoner 3 apr 2011 #13 Nog een tip voor het verwijderen van de bobine. Er zitten 2 gaten in met schroef draad. Draai hier 2 m8 boutjes in. Dan kan je hem met een waterpomp tang op de boutjes, voorzichtig om hoog halen.
Nog een tip voor het verwijderen van de bobine. Er zitten 2 gaten in met schroef draad. Draai hier 2 m8 boutjes in. Dan kan je hem met een waterpomp tang op de boutjes, voorzichtig om hoog halen.
D ddanny18 Komt weleens kijken 4 apr 2011 #14 Jongens helemaal top voor de informatie. Ik ga het even proberen even een 16 kantige dopje halen en we gaan er tegen aan. bedankt
Jongens helemaal top voor de informatie. Ik ga het even proberen even een 16 kantige dopje halen en we gaan er tegen aan. bedankt
S sjouke Hoort bij de inboedel 4 apr 2011 #15 dat kan ook gewoon met een ring/steek sleuteltje gedaan worden toch?
D ddanny18 Komt weleens kijken 4 apr 2011 #16 Jongens helemaal top voor de informatie. Ik ga het even proberen even een 16 kantige dopje halen en we gaan er tegen aan. bedankt
Jongens helemaal top voor de informatie. Ik ga het even proberen even een 16 kantige dopje halen en we gaan er tegen aan. bedankt
D ddanny18 Komt weleens kijken 4 apr 2011 #17 Oja wist ik niet het leek wel ook een torkskopje (schroef) ik had ze nog niet eerder gezien
S sjouke Hoort bij de inboedel 4 apr 2011 #18 dat kan ook gewoon met een ring/steek sleuteltje gedaan worden toch?
S sjouke Hoort bij de inboedel 4 apr 2011 #19 probeer het eens ... als het goed is moet het passen zo niet kan je altijd nog zo'n dopje halen
D ddanny18 Komt weleens kijken 4 apr 2011 #20 Oja wist ik niet het leek wel ook een torkskopje (schroef) ik had ze nog niet eerder gezien