Vectra GTS 2003 1.8 benzine stotterd en bokt

effe bij de onderdelenboer bestellen en zelf monteren, scheelt je zowiezo 60 euro, en kost je (nog geen) 15minuten van je eigen tijd..

Willem

Voorlopig? opgelost.

Ik las veel op het forum over het beruchte vacuum gaatje onder in het gasklephuis. Deze zat potdicht en heb ik met moeite met een dunne naald door geprikt.

Zou dit nu het probleem zijn geweest?????? Hij trekt nu weer perfect!!

Bedankt allemaal voor de mogelijke tips king:

Opel zafira 1.8 (2004) van een maat van me heeft dat ook. Alleen bij koud weer en wanneer er net gestart is en weggereden wordt in eerste versnelling, zelfde probleem?

Wij hebben dat probleem ook in de kou. Als ik ga weg rijden stottert ie heel even daarna na een minutje is het weer normaal. Raar dat het alleen in de winter gebeurd

[quote quote=18077328]Voorlopig? opgelost. Ik las veel op het forum over het beruchte vacuum gaatje onder in het gasklephuis. Deze zat potdicht en heb ik met moeite met een dunne naald door geprikt. Zou dit nu het probleem zijn geweest?????? Hij trekt nu weer perfect!! Bedankt allemaal voor de mogelijke tips king:[/quote]

Ik zie dat dit al een vrij oud comment is , maar mijn vec heeft nu hetzelfde probleem , kheb in mijn gaskleshuis gekeken en ff zuivergemaakt maar dat gaatje waar kan ik die vinden?

Terug
Naar boven