[rquote=1876326&tid=143197&author=kimmiej666][rquote=1876288&tid=143197&author=Edvries]Foto is makkelijker.... Nogal een eind rijden. [/rquote]
Als ik heb uitgevoerd op mijn nieuwe c vec zal ik wel foto maken voor de c rijders
Mits ik die buis er niet gewoon uitklik op de c[/rquote]
Zal is kijken vrijdag
Als ik heb uitgevoerd op mijn nieuwe c vec zal ik wel foto maken voor de c rijders
Mits ik die buis er niet gewoon uitklik op de c[/rquote]
Zal is kijken vrijdag