Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb veel last van aquaplanning. Als hij vast geklikt staat op 130/140, dan schiet hij opeens in de abs als de grip weg is. Is maar heel kort, lampje van abs gaat ook branden en dan gaat de cc er af.
Heb die een zomer onder mijn vec gehad. Op zich niks mis mee en idd goedkoop.
Maar ben toch weer terug naar een A merk. Zo zag mijn rechtsachter er uit na nog geen 4 duizend kilometer. Weliswaar ook een kapotte schokbreker maar toch.
En met de P zero heb ik idd ook ervaring. Op droog perfect maar in 't nat is het geen doen. Heb nu na 3 winters naar alle tevredenheid Nokian te hebben gereden ze ook als zomer set er onder. Tot op heden erg tevreden. Ook na een ritje van 900 KM door de stromende regen van DK naar NL.
Nog steeds dik tevreden over de auto. Alleen de banden zijn nodig aan vervanging toe. Vorige week via marktplaats banden + velgen gekocht. 235/35/19 inch le mans replica.
zijn wel zomer banden dus hopen op een zachte zomer haha. Tevens is mijn vriendin uitgerekend in maart, mooiste cadeau ooit natuurlijk
Aankomende maandag naar Vanieba toe om de banden te laten monteren. Gelijk kijken voor spoorverbreders als dat mooi staat.
Op de planning: chiptunen, grote beurt, uitlaat vast laten zetten en filters vervangen.