Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bedenk me net, als het de blokken zijn zou dat bij een keuring al naar voren moeten zijn gekomen. Tis een keurings puntje. En wordt ook bij een beurt gecontroleerd. Grote en kleine beurt.
Jah dat bedacht ik mij ook. Hij heeft net een grote beurt EN verse apk gehad. Ik laat er wel even iemand naar kijken en dan hopen dat het alleen de blokken zijn. :wors
En het verschil, tja de ene zal waarschijnlijk wat sneller slijten als de andere, wat ook weer van de bestuurder afhangt. Ik denk zelf dat een leek die niet als een idioot rijd er weinig verschil in zal merken qua remkracht.
Dacht enkel omdat je aangaf dat je BC je niet waarschuwde. Dus voor een tientje een nieuw kabeltje er tussen kan geen kwaad. Dat is met het idee erachter dat een remblok mijn inziens weinig fout kan doen wat betreft het doorgeven van slijtage, mits goed aangesloten natuurlijk .
@Wess1988 wrote:Is dit moeilijk zelf te doen als je er 0.0% verstand van hebt?
Ik ga een nieuw setje remschijven bestellen en als het heel makkelijk is bestel ik de slijtindicator er ook bij.
Je wordt genegeerd .
Ik heb het nog niet gedaan. Wel zelf achter schijven van een C4 vervangen en die zijn met lagers.
Zorgen dat je de juiste gereedschap hebt & bekijk wat Howtos of filmpjes zodat je een beetje weet wat je te wachten staat.
Je hebt al genoeg centen naar die garage gebracht. Dat geld kan je bijv ook in een goede krik steken en wat steunen ( bedenk me net dat je dat misschien al hebt, dus dat scheelt dan weer ).
Groot deel van sleutelen is toch echt de juiste gereedschap hebben.