Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ok maar 250 :wtf euro voor dat kleine stukje wrappen :hmmz gaat nergens over, dan zou ik hem echt mat zilver dippen :thumbup hou je 200 in je eigen zak :thumb
Daarnaast... Zijn wel meer dingen die je voor t eerst hebt gedaan in je leven. Sommige gaan gelijk goed, andere leer je weer van je fouten. Proberen op kleinere voorwerpen, dan pas je diffuser :thumb
Sneak preview: Nog nat van het spuiten. Zag er erg dik uit toen het droog was. Nu 2e keer gespoten, helaas een druppel ontdekt, maar als het mee valt, dan wordt de bumper vanavond nog gemonteerd.
Jah dat randje is iets wat me gaat irriteren, dus als het van t weekend mooi weer is, even opschuren, afplakken en opnieuw spuiten. Voor de rest vrij geslaagd dacht ik zo.
Nu even kijken hoe ik de eindstukken ga doen. Stuk van de oude uitlaat afzagen en deze met klemmen er om doen, of lassen.