Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vectra C GTS 3.0 CDTI; Motor Rebuild Update 04-10-2015
@Wess1988 wrote:Wat is eigenlijk de bedoeling? Wil je je motor compleet opnieuw opbouwen of meer pk? 300, 400pk?
Compleet opnieuw opbouwen zonder EGR, aangepaste inlaat en uitlaat delen/spruitstukken.. complete kop revisies (kleppen geleiders zittingen etc) zuigers en drijfstangen uitwegen.. krukas balanceren.. nieuwe koppeling met vliegwiel.. waterstof injectie systeem.. en natuurlijk het distributiehuis vervangen waar de ellende mee is begonnen... en als het nodig is ook nog het compressorwiel van de turbo aanpassen..
PK's geen idee maar die 400pk is jezelf wel erg voor de gek houden. Zal mogelijk wel ergens rond de 270pk kunnen halen maar die vind ik niet zo belangrijk... ik wil tot maximaal haalbaar koppel gaan..
Waterstof injectie? Bedoel je water methanol injectie? Weet je al welke set je wil. Ik ben zelf ook aan het rondneuzen voor een snow performance stage 3.
@corsabc20xe wrote:Waterstof injectie? Bedoel je water methanol injectie? Weet je al welke set je wil. Ik ben zelf ook aan het rondneuzen voor een snow performance stage 3.
Ja water/methanol injectie.. Heb nog een aquamist systeem liggen die ik kan upgraden naar behoefte of een compleet ander set kopen.. Bij http://www.coolisbetter.nl/ verkopen ze ook mooie sets