Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vectra C GTS 3.0 CDTI; Motor Rebuild Update 04-10-2015
@helmer opelfan wrote:Nice :wub ben wel benieuwd naar het geluid king:
Het geluid is precies wat je wil horen van een dikke 6 cilinder met turbo.. onderin het zwwar donker v6 geluid en vanaf 2200rpm hard geblaas van de fohn.. Geluid is beter dan ik had mogen dromen en niet te overdreven..
Is me nog niet helemaal gelukt dat te regelen. Zal denk ik toch een UtUbE account moeten maken of iemand een ander idee hoe ik een film hier gepost krijg?
Ik upload altijd via mijnalbum.nl en net een film geprobeerd maar film was erg zwaar in HD gefilmd.. morgen ff nieuwe proberen te maken als het weer mee zit van wat minder mb's en anders ff fotobucket proberen
@helmer opelfan wrote:upload jij nog met een 56k modem ? :???:
Wij willen geluid horen king: :jerry
Hahha nee hoor.. alleen weinig tijd en slecht weer gehad om een goed filmpje te maken.. Vandaag de hele middag en deels avond bij KC geweest om mijn onderstel te laten aanpassen.. zal morgen ff wat posten..
Helaas was het weer op terugweg niet echt geweldig om de auto eens goed te testen maar voelt zeker een stuk strakker.. vandaag maar eens goed gaan testen.. Nu maar eens goed gaan nadenken over mijn schokdempers :???: