Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik had laatst ook dat getik toen ik het wilde starten. Vectra 2004 2.2dti. Accu spanning was goed zekering was goed. Dus maar anwb gebeld. Hij heeft paar kabels aangesloten op alle kabels van de accu naar de motor ergens. Hij vond toen dat de rode kabel dus + kabel nier meer goed goed spanning door gaf werd te warm of zoiets, was bij dat klem gedeelte op de accu pool. Heeft hem ingekort nu werkt het als een zonnetje.
Heb de kabels meerdere keren gecontroleerd en alles lijkt goed. Heb wel net een Gas installatie laten inbouwen na, ongeveer 70km te hebben gereden met de nieuwe installatie ging de motormanagement lamp branden. Na inbouw van speakers deed de auto het niet meer. Kan me niet voorstellen dat ik bij de autodeuren iets heb verneukt. Heb alleen aan de speakerkabel nieuwe aansluiting gemaakt.
Is dat een duur grapje die can-bus techniek? Ik laat de auto morgen naar de garage slepen.
Hij start al weer toch de accu die leeg was. Blijft vreemd ik kon hem met andere auto ervoor niet starten en aantrekken wilde ook niet. Daarbij heb ik zelf nog een zekering verkeerd terug gezet en dat was nou net de toevoer naar de brandstofpomp lekker slim dus. Alleen de motor loopt even niet zo lekker, kan misschien komen omdat die ontregeld is door de accu. We wachten het af morgen worden de zekeringen nog even gecontroleerd. Hoop alleen niet dat het aantrekken motorschade kan aanrichten.