Vectra C 2.2 Diesel

Kortom; ik kan beter voor een B gaan ipv een C?

En verder ben ik veel meer bekend met Profibus en Interbus dan met Canbus :P

Ik zal er nog wel over nadenken en logischerwijs; op moeten wachten :P Zag bij de B'tjes al mooie vervangers (SE I, SE II en Onyx), alleen moet ik dan nog even de keuze maken tussen sedan en station...

Rij al 11 jaar met een vectra b 2.2 Dti geprogrammeerd naar 156 pk, heeft nu 160000 km waarvan 155000 van mij zelf, moet zeggen is de beste auto wat ik ooit heb gehad, gewoon nog nooit stukken

Gehad, behalve normale slijtage zoals gloeikaarsen en batterij, rij er nog altijd even graag bij dus

Mag voor mij nog een tijdje meegaan, en ja gaat echt wel goed vooruit hoor, top motor !

Ik rij zelf in Y2.2DTR een GTS uit 2005 en dat bevalt me gewoon erg goed. Als ik terugdenk aan Astra G Coupé (benzine) die ik had en dan vergelijk met mijn overstap naar diesel vind ik opzich nog best meevallen met trekkracht. Mijn GTS kan in ieder geval wel lekker mee rondscheuren naar mijn mening dan. Als ik zo bekijk heb ik in mijn GTS in half jaar tijd 2 bonnetjes gehad en in Coupé geen 1.. Zo ga ik bijna denken dat mijn diesel sneller is gaan rijden haha.

Ander verhaal: qua verbruik ben ik zeer tevreden. ik kom vaak uit op 800-900 km als ik algemeen rij: binnendoor en snelwegen.

Toen ik op vakantie ging naar Oostenrijk vanuit Deurne. heb ik hele rit niks hoeven tanken. pas toen ik in oostenrijk aankwam vlakbij bij het huis. Ben dik tevreden mee! Op mijn boardcomputer kwam 1377 uit dat ik kon gaan rijden met mijn tank.

Als je dat neemt ga je in verbruik helemaal niet achteruit, en wegenbelastig is wel even aan dure kant maar dat valt mee als je veel rijd;-)

Ik hoef mijn vectra niet te gaan chippen of wat dan ook. Vind hem al snel zat!(das wel ieder eigen mening)

Hoi ik ben van een audi a6 station 2,5v6 diesel naar een opel signum 2,2 diesel gegaan maar merk weinig verschil alleen is de opel een stuk zuiniger en luxer en ik kan er behoorlijk mee laagvliegen gr marcel

(misschien is een signum een optie)

@ Marcel Kranen: dan noem je ook wel een Motor op zeg, is een van de slechtste diesels ooit van de VAG groep!!

Willem

ik heb zelf een 2.2 rijdt naar mijn weten super

125 pk

nu 155 pk bij EDS

en de mijne weegt 1405, kg

gr rick opeloss

Eerste auto bekeken, een B 2.2DTI, maar die heb ik na een bezoek met mijn 'autocontroleur' toch afgewezen. Trok niet echt fatsoenlijk op, airco is op vakantie, is iets mis met de achteras, verstuiver die z'n werk niet goed doet...

Op naar de volgende :P

ik heb mijn vectra 2.2 diesel te koop staan

hij is vorige week gekeurd geen punten niks

heeft nu a.p.k tot 2014

misschien iets voor jou

gr rick opeloss

Ik moet de huidige nog zien te verkopen, want denk dat je 'm niet wilt inruilen :P

Weet niet wat je ervoor vraagt, maar aan de hand van je foto denk ik toch al gauw 4k+?

ik vraag er 4000 voor maar de prijs valt altijd te praten

en nee inruil gaat het helaas niet worden want ik ga een

vw passat station 210pk kopen heb meer ruimte nodig

anders had ik hem niet verkocht hij is 200%

ik heb deze auto veel liefde en aandacht gegeven

hij staat hier op het forum te koop

Terug
Naar boven