Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nee hoor, ik rij grotendeels 80 a 100 km wegen en wat bebouwde kom. Hier zitten ook 2 snelwegritjes bij, maar die brengen het verbruik veelal alleen maar omhoog met minstens 130 km/h.
Je bedoelt door dan te kijken hoeveel brandstof er bij in gaat en dit te vergelijken met het aantal gereden km? Nee, dat heb ik niet gedaan. Maar goed, ik neem aan dat je BC toch wel juist registreerd hoeveel brandstof er verbruikt is...?! :hmmz
Ach ja, en als je foute cijfers met foute cijfers vergelijkt, zijn ze weer goed. Feit is dat mijn Vectra na de tuning zuiniger is gaan lopen. Hoeveel dat dan exact is, vind ik niet zo heel spannend.
Ik merk wel dat ik vaak een rookwalm achter me krijg, als ik em echt vol op zn staart trap, ook in zn 3. Het is geen dikke zwarte rook overigens. Kan dat kwaad...?
Ik kan het niet echt goed zien, omdat ik mn ogen meer op de weg voor me heb. Naar ik heb niet het idee dat het blauw is ofzo.. Het is in ieder geval geen enorme rookwolk, meer dat het lijkt alsof mn achterligger door de mist rijdt.. :S Het is meestal nog donker/schemerig, dus is mn spiegel ook gedempt. Dat maakt het kijken iets lastiger.
Als je volgas geeft mag er een diesel wolkje uitkomen is vrij normaal. Doet mijn diesel ook. Ook nog toen mijn diesel niet gechiped was. Moet natuurlijk niet een rook gordijn worden. Maar een diesel wolkje hoord erbij zie ik bij alle diesels voorbij bij de VW en BMW diesels zie je het erg goed.