S SjaakV6 Komt weleens kijken 10 jan 2011 #1 Weten jullie of de Vectra B2 achterbumperlip (het zwarte flexibele deel aan de onderkant) ook te krijgen is zonder uitlaat uitsparing.
Weten jullie of de Vectra B2 achterbumperlip (het zwarte flexibele deel aan de onderkant) ook te krijgen is zonder uitlaat uitsparing.
S sw_reijnders Forumbewoner 10 jan 2011 #2 ik denk haast van niet. dan zul je zelf wat moeten fabriceren.
S sw_reijnders Forumbewoner 10 jan 2011 #3 ik denk haast van niet. dan zul je zelf wat moeten fabriceren.
S SjaakV6 Komt weleens kijken 10 jan 2011 #4 Ik heb ook nog niets gevonden op internet. wordt dus zelf knutselen, alleen wel lastig net dat flexibele kunststof. misschien een diffusor op maat maken?
Ik heb ook nog niets gevonden op internet. wordt dus zelf knutselen, alleen wel lastig net dat flexibele kunststof. misschien een diffusor op maat maken?
S SjaakV6 Komt weleens kijken 10 jan 2011 #5 Ik heb ook nog niets gevonden op internet. wordt dus zelf knutselen, alleen wel lastig net dat flexibele kunststof. misschien een diffusor op maat maken?
Ik heb ook nog niets gevonden op internet. wordt dus zelf knutselen, alleen wel lastig net dat flexibele kunststof. misschien een diffusor op maat maken?
S SjaakV6 Komt weleens kijken 10 jan 2011 #6 Ik heb ook nog niets gevonden op internet. wordt dus zelf knutselen, alleen wel lastig net dat flexibele kunststof. misschien een diffusor op maat maken?
S SjaakV6 Komt weleens kijken 10 jan 2011 #7 Ik heb ook nog niets gevonden op internet. wordt dus zelf knutselen, alleen wel lastig net dat flexibele kunststof. misschien een diffusor op maat maken?
S SjaakV6 Komt weleens kijken 10 jan 2011 #8 Ik heb ook nog niets gevonden op internet. wordt dus zelf knutselen, alleen wel lastig net dat flexibele kunststof. misschien een diffusor op maat maken?
S SjaakV6 Komt weleens kijken 10 jan 2011 #9 Ik heb ook nog niets gevonden op internet. wordt dus zelf knutselen, alleen wel lastig net dat flexibele kunststof. misschien een diffusor op maat maken?
H hawk45 Komt weleens kijken 10 jan 2011 #10 op de sloop een deel van de rechterkant snijden en in de linker kant inlassen daarna opschuren en spuitplamuur en spuiteneb ik gedaan op de mijne. succes
op de sloop een deel van de rechterkant snijden en in de linker kant inlassen daarna opschuren en spuitplamuur en spuiteneb ik gedaan op de mijne. succes
H hawk45 Komt weleens kijken 10 jan 2011 #11 op de sloop een deel van de rechterkant snijden en in de linker kant inlassen daarna opschuren en spuitplamuur en spuiteneb ik gedaan op de mijne. succes
op de sloop een deel van de rechterkant snijden en in de linker kant inlassen daarna opschuren en spuitplamuur en spuiteneb ik gedaan op de mijne. succes
S SjaakV6 Komt weleens kijken 14 jan 2011 #14 Is er iemand anders die de bumperlip heeft aangepast? En hoe?
S SjaakV6 Komt weleens kijken 14 jan 2011 #15 Is er iemand anders die de bumperlip heeft aangepast? En hoe?