Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nou k ben dus met een klein projectje bezig om een dashboard en motor uit een vectra i500 in een cali te plaatsen, k zit alleen nog in mijn maag met het airco/ climatecontrol systeem. iemand een id?
et is vrij simpel te plaatsen als je ongeveer 5 cm van de uitsparingen van de stukjes die langs de a-stijl naar de voorruit lopen weg haalt en ongeveer een 2 cm van de rand van het lucht rooster voor de ruit weg haalt, dan ist gewoon een kwestie van passen en meten. en de rest past vrijwel precies erin
meer foto's van het plaatsen heb k helaas niet voor jullie.
kabel werk is vrij makkelijk om te solderen, omdat de meeste kleur codes overeen komen.
Ziet er prachtig uit! Tot nu toe zie je helaas weinig tot geen dashboardconversies voor Calibra's maar dit mag zeker wel gezien worden... ik vraag me alleen af hoe je het op gaat lossen met het kachelhuis en de bediening daarvan?
de klokkenset werkt, checkcontrol werkt ook helemaal net als de stoelverwarming etc, is idd alleen nog een paar weekendjes sleutelen passen en meten voor die airco shit aan de gang te krijgen, en dan eens gaan kijken wat meneer RDW van die ombouw vindt, was namelijk eerst een 16v, nu 190 pk v6