K kadettje-89 Komt hier geregeld 13 apr 2010 #22 das wel leuk maar waar plaats ik deze en hoeveel pk en koppel winst heb ik dan
wim-v6 Forumbewoner 13 apr 2010 #23 powerbox, is een verkort inlaat traject.. deze komt ter vervanging van originele bovenhelft van je inlaat van de 1.6 16V motor. standaard inlaat: Powerbox (Mantzel): Willem
powerbox, is een verkort inlaat traject.. deze komt ter vervanging van originele bovenhelft van je inlaat van de 1.6 16V motor. standaard inlaat: Powerbox (Mantzel): Willem
S sw_reijnders Forumbewoner 13 apr 2010 #24 check even de website van dbilas. volgens mij win je iets van 25 pk en een 20 nm ofzo. mart heeft de hele riedel aangepakt. nokkenassen, inlaat traject, uitlaat traject, software updeetje (of die moet nog komen) en die wil op een 160 pk uitkomen.
check even de website van dbilas. volgens mij win je iets van 25 pk en een 20 nm ofzo. mart heeft de hele riedel aangepakt. nokkenassen, inlaat traject, uitlaat traject, software updeetje (of die moet nog komen) en die wil op een 160 pk uitkomen.