@Laserlite wrote:@RISL wrote:@GlennGSI wrote:@2000 wrote:Het begint een beetje vervelend te worden. :swear
Dat Tim in een kadett van 300eu rijd ipv zen vectra waar meer dan 10.000 eu in zit ? hmja Tim moet er maar aan wennen.. :wtf
Als die Tim dat echt zo vervelend vindt, dan reageert hij hier toch zelf wel?
Je hebt al twee keer van 2000 de vraag gekregen om te stoppen met het insinueren van bepaalde zaken. Ook zijn geduld zal een keer op zijn.
Amen, ik wil me er niet mee bemoeien. Maar waarom reageert Tim niet zelf hierzo? waarom alleen jij?
Want volgens mij blijft het nog steeds Tim zijn auto ipv die van jou.
Just my 2 cents :angel
Tim is zen wachtwoord kwijt van zen account.. just that simple, ene insinueren van bepaalde zaken ? Ik vraag of de injectoren gereinigd gaan worden ? Wat verlangen jullie als moderators dan van me ? Mag ik er niet achteraan zitten ofwat ? Als 2000 zijn geduld nu al binnenkort op zal zijn kan ie vast wel een beetje begrijpen hoe het geduld van Tim/mij zal zijn..
Ene Laserlite, zegt het woord vrienden iets ? Dus of het nou Tim's auto is ofniet dat wil niet zeggen dat ik niet mag reageren ? Ik ben nou eenmaal niet iemand die zen mond houd als het om men vrienden gaat.. Zal me er vast heeuull impopulair mee maken bij sommige maar dat zal me een worst wezen.
Over die injectoren... waarom ik dat vraag ?? gewoon puur omdat ik het jammer zou vinden als het weer niet goed zal zijn of wat dan ook.. straks gebeurt toch per ongeluk weer het zelfde.. dan vraag ik mezelf af... jah sjit waarom heb ik dat niet gevraagd toen, toen ik eraan dacht. geeft misschien wat vertrouwen terug als ze toch gereinigd worden of wat dan ook..