Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ok ben ff bezig geweest en de blauwe stekker gevonden! Deze zat net onder het inlaatspruitstuk net boven de dynamo koeler! heb alleen geen idee welke stekker daar nu op moet!
Weet iemand die met zo'n auto in de rondte rijd?????? dan kan ik mischien ff kijken en vergelijken???
Ok ben ff bezig geweest en de blauwe stekker gevonden! Deze zat net onder het inlaatspruitstuk net boven de dynamo koeler! heb alleen geen idee welke stekker daar nu op moet!
Weet iemand die met zo'n auto in de rondte rijd?????? dan kan ik mischien ff kijken en vergelijken???