Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hoi allemaal ik ben nieuw hier en heb een probleem met de stekker aansluitingen na het laten inbouwen van een andere motor! Is er iemand die ook deze wagen heeft en die mij hiermee kan helpen evt om de aansluiting te kunnen vergelijken???
hij geeft na uitlezen een te lage spanning op de temp sensor! En uit de grote stekker onder de stuurbekrachtigings reservior komen 2 kleine stekkers 1 ronde ( zoals in de aut bak de temp stekker ) een dan 1 kleine stekker zoals diagnose stekkers!
hij geeft na uitlezen een te lage spanning op de temp sensor! En uit de grote stekker onder de stuurbekrachtigings reservior komen 2 kleine stekkers 1 ronde ( zoals in de aut bak de temp stekker ) een dan 1 kleine stekker zoals diagnose stekkers!
Hoi heb al laten lezen met andere sensor, maar blijft 205gr aangeven. de aangesloten draad is volgens het schema niet de juiste kleur. Zal later ff foto's gaan maken van de stekkers!
Hoi heb al laten lezen met andere sensor, maar blijft 205gr aangeven. de aangesloten draad is volgens het schema niet de juiste kleur. Zal later ff foto's gaan maken van de stekkers!