Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De auto heeft weer een jaar APK! Zonder advies- en/of reparatie punten! Best blij mee, want de auto had geen keuringsrapport toen ik 'm kocht en het duurde niet zo lang voordat 'ie verliep.
Poe, da's een hele vooruitgang en dit interieur past erg goed bij je lichte dashboard. Ik vind het ook erg authentiek (dit interieur staat ook in een originele folder die ik van de cabrio heb.) :thumb
ja ben ik ook wel benieuwd naar hoe je het zo mooi schoon hebt gekregen, maar idd mooie kleur combi zo man, vind bordeaux rood zowiezo een mooie kleur :thumbup
Nadat dit gedaan was, konden we het weer inbouwen:
Vind het zelf een erg geslaagde upgrade! [/quote]
Prima interieurtje, mooie originele bekleding.
Had mijn Kadett E 1.6S GT uit 1985 ook, fijne stoeltjes ook.
Ik had er ook dezelfde Calibra/Vectra velgen onder, paste net in de wielkasten achter.
Heb de velgen nog steeds in de garage liggen. Auto zelf niet. Nadat ik hem had ingeruild (1997) heeft de volgende eigenaar een ongelukje gehad. Over de kop gegaan en total loss.
Verlaging is binnen! Gaat er deze zaterdag onder als alles mee zit. Het is een combinatie van TA Technics schokdempers en FK veren, welke voor een 80/60 verlaging moeten gaan zorgen. Besteld via Ebay.de.