Vectra 3.2 v6 aanschaffen

Ik word zo gebeld gebeld voor de auto uit schijndel. Qua de distributie riem als me dat bevalt ga ik morgen kijken. Thx voor de tip

Slechte naam hebben ze, maar als ik jou was zou ik gewoon een kijkje nemen en laten checken bij een monteur of wat dan ook wie weet..

Ben gisteren wezen kijken in schijndel zowel binnen en buiten was de auto top.

Proefrit gemaakt en was verkocht. Super wagen. Naar de opel dealer geweest voor een aankoop keuring. Super geholpen de monteur was een liefhebber voor dit soort auto's. We hebben samen heel de auto nagelopen en hij heeft me een hoop uitgelegd en tips gegeven. Er waren een paar dingen mee.

Kleppen deksel lekte.

Parkeer sensoren defect.

En 17 storingen

En twee punten die ik makkelijk zelf op kan lossen

Hij heeft de auto uitgelezen en er bleven nog 9 storingen over.

Hij gaf dan ook het advies om de sim te vervangen.

Ben terug gegaan naar de verkoper en heb hem het keuring rapport laten zien.

Ik heb hem een voorstel gedaan om deze punten op te lossen en wat te zakken met de prijs. Na wat overleg kwam hij met een voorstel, waar ik dit weekend overnadenk en mocht ik er uit zijn in de positieve zin dan moest ik hem maandag bellen en dan liet hij de auto maken.

Dus ben nog aan het kijken voor andere vec's en misschien maandag trotse eigenaar van me eigen 3.2 v6

Ik heb net garage gebeld en groen licht gegeven komt een nieuwe sim in nieuwe pakeer sensoren en lekkage kleppen deksel word aan gepakt. Gaat ongeveer een week duren en dan is hij klaar.

Bijna eigenaar van me eigen vec 3.2 v6 king:

Groetjes Sven.

Ps als ik hem heb maak ik gelijk een eigen topic aan met wat foto's en een lijst wat ik wil gaan doen eraan :D

Terug
Naar boven