Vectra 2.5 V6 vreet achterbanden op

Ik denk dat ze de verkeerde auto geselecteerd hebben op de computer.

Of dat de uitlijngegevens niet kloppen bij die auto die ze geselecteerd hebben.

Ik weet dat bij het Hunter uitlijnsysteem er enkele auto's tussen zitten waarvan de gegevens niet meer klopte na een update. Dan ga je uitlijnen en stel je hem volgens de computer goed af, maar in praktijk stel je hem verkeerd af. Met alle gevolgen van dien dus.

Ik doe zelf geen uitlijnen meer dus ik weet niet of dit ondertussen al is opgelost.

Grrrrr vandaag de Vectra 2.5 V6 laten keuren is hij afgekeurd :-(

Benzineleiding lekt bij de brandstoftank en in de linker achterwiellager zit speling.

Wordt dus weer een duur geintje :-(

Vulhalsslangen zijn een kwaal inderdaad..

Wiellagers zijn er ook zat gebruikt te vinden evt, deze gaan niet heel vaak kapot...

Willem

Nette service van de kwik fit.

Ik heb met kwik fit maarssen ook zeer goede ervaringen, van een auto zonder wegligging naar een auto die niet meer van de weg te krijgen is.

bandjes ook netjes geballansseerd , oude banden die niet op waren maar een verkeerde maat nog mee terug gekregen, die zitten nu onder de aanhanger.

@remutr wrote:Nette service van de kwik fit.

Ik heb met kwik fit maarssen ook zeer goede ervaringen, van een auto zonder wegligging naar een auto die niet meer van de weg te krijgen is.

bandjes ook netjes geballansseerd , oude banden die niet op waren maar een verkeerde maat nog mee terug gekregen, die zitten nu onder de aanhanger.

Het was geen Kwik Fit daar kom ik niet, heb ik slechte ervaringen mee.

Ik heb de goede service bij Profile Tyre Centre Kossen gekregen.

Ik heb een brutaal vraagje :-)

Wie zou mij kunnen helpen om een achterwiellager te vervangen en de slang van de benzinetank (bekende afkeur)

Hoeft niet voor niets natuurlijk. :-)

Terug
Naar boven