vectra 2.2 chippen

kadettje-89

Post vaak
hallo een maatje van mij heeft een vectra gts 2.2i station.nu wil hij weten hoe duur een chip is en hoeveel pk,s erbij komt wie o wie kan mij dit vertellen.

echt waar joh,ik dacht dat hier iemand mij wel zo kon vertellen hoe en wat,maar laat maar ik vraag hier nergens meer om.ik zal voortaan google wel adviseren.

echt waar joh,ik dacht dat hier iemand mij wel zo kon vertellen hoe en wat,maar laat maar ik vraag hier nergens meer om.ik zal voortaan google wel adviseren.

@sw_reijnders wrote:zoekt en gij zult vinden en google is your best friend

je had het al kunnen weten in de tijd dat je dit berichtje schreef

http://www.eds-motorsport.de" onclick="window.open(this.href);return false;

Het kon wel wat aardiger zeg, is niet zo moeilijk om te zeggen dat er bijna geen winst uit te halen is. Ik heb zitten kijken bij eds maar daar heb je geen chiptuning hiervoor, nergens eigenlijk. Als je toch winst wil maken in pk`tjes, dan moet je dingen aan passen, zoals middendemper, spruitstuk enz. Een op maat geschreven chip zal ook wel helpen. Veel zal het niet worden want het is geen turbo motor. Met turbo maak je grote winst. En dan raad je het al zonde om er geld in te steken sparen voor een vectra 2.0 turbo. Als er iets anders is weet ik het ook niet zo snel maar een maat van mij wou dit ook doen met de auto van zijn vader en kreeg dit advies.

verzonden vanaf mn mobieltjuh dit ding is gooeeiii:d

@sw_reijnders wrote:zoekt en gij zult vinden en google is your best friend

je had het al kunnen weten in de tijd dat je dit berichtje schreef

http://www.eds-motorsport.de" onclick="window.open(this.href);return false;

Het kon wel wat aardiger zeg, is niet zo moeilijk om te zeggen dat er bijna geen winst uit te halen is. Ik heb zitten kijken bij eds maar daar heb je geen chiptuning hiervoor, nergens eigenlijk. Als je toch winst wil maken in pk`tjes, dan moet je dingen aan passen, zoals middendemper, spruitstuk enz. Een op maat geschreven chip zal ook wel helpen. Veel zal het niet worden want het is geen turbo motor. Met turbo maak je grote winst. En dan raad je het al zonde om er geld in te steken sparen voor een vectra 2.0 turbo. Als er iets anders is weet ik het ook niet zo snel maar een maat van mij wou dit ook doen met de auto van zijn vader en kreeg dit advies.

verzonden vanaf mn mobieltjuh dit ding is gooeeiii:d

er is al zoveel over chiptuning gediscussieerd op het forum joh.

en google staat er vol van.

en tuurlijk wordt er geholpen als dat nodig is, maar er wordt ook wel een beetje inspanning van de personen zelf verwacht.

en zonder het motortype te vermelden, weet je toch nog niks?

een 2.2 ja, benzine of diesel (ik vermoed wel benzine) maar dan heb je nog de z22se en de z22yh

dus zeg het maar

er is al zoveel over chiptuning gediscussieerd op het forum joh.

en google staat er vol van.

en tuurlijk wordt er geholpen als dat nodig is, maar er wordt ook wel een beetje inspanning van de personen zelf verwacht.

en zonder het motortype te vermelden, weet je toch nog niks?

een 2.2 ja, benzine of diesel (ik vermoed wel benzine) maar dan heb je nog de z22se en de z22yh

dus zeg het maar

al die motorcodes heb ik niet in mn hoofd zitten hoor ik weet dat het een 2.2 i BENZINE is.dus verder weet hij en ik weinig van die motorcodes af.

al die motorcodes heb ik niet in mn hoofd zitten hoor ik weet dat het een 2.2 i BENZINE is.dus verder weet hij en ik weinig van die motorcodes af.

Ongeveer 300,- euro voor 10-12 pk dat beloven ze ook bij het monteren van een Cyclone3!!!!!

Heeft daar iemand ervaring mee? Dat kost maar 100,- euro.

Jan

Ongeveer 300,- euro voor 10-12 pk dat beloven ze ook bij het monteren van een Cyclone3!!!!!

Heeft daar iemand ervaring mee? Dat kost maar 100,- euro.

Jan

@joop1970 wrote:Staat op je kentekenpapieren.

en op de website van de RDW

maar goed, voor een non-turbo motor (zowel benzine als diesel) valt er weinig met chiptuning te halen

wat jan zegt, hooguit 15 pk.

en als je daar een paar hondert euro voor moet betalen, is dat zonde van je geld.

voor de Z22SE is nog een supercharger kit te krijgen (origineel GM)

betaal je een hoop voor, maar dan krijg je ook een hoop.

maar of die ook op de Z22YH te zetten is (en zo ja of het verstandig is om het daarop te zetten), weet ik niet

maar vraag nou eerst eens aan die gast wat zn motorcode is!!!

@joop1970 wrote:Staat op je kentekenpapieren.

en op de website van de RDW

maar goed, voor een non-turbo motor (zowel benzine als diesel) valt er weinig met chiptuning te halen

wat jan zegt, hooguit 15 pk.

en als je daar een paar hondert euro voor moet betalen, is dat zonde van je geld.

voor de Z22SE is nog een supercharger kit te krijgen (origineel GM)

betaal je een hoop voor, maar dan krijg je ook een hoop.

maar of die ook op de Z22YH te zetten is (en zo ja of het verstandig is om het daarop te zetten), weet ik niet

maar vraag nou eerst eens aan die gast wat zn motorcode is!!!

ik ken het niet

maar het lijkt me bullshit jan

met alles wat je in je inlaat steekt, verklein je je diameter.

en je maakt mij niet zomaar wijs, dat je met een kleinere diameter een grotere luchtdoorstroming hebt.

Terug
Naar boven