Ik kan zelf geen mening geven over EDS want ik ben daar nog nooit geweest. Echter bij M-tech moet je niet zijn voor een goede afstelling van je blok. Ben daar zelf 1,5 jaar geleden geweest voor phase 1 Z20LET. Lijkt goed te rijden als je niet beter weet. Totdat ik een jaar later op de dyno ging. Bleek dat het blok pingelde en heel aggresief was afgesteld met een flinke dip. Tjah dat heb je met een kant-en-klare chip was de reactie. Later bleek dat alleen het koppel was verhoogd door Mtech waardoor het leek dat de auto sneller was.
Ben uiteindelijk naar JS-Autosport te Vriezenveen gegaan (bekende tuner voor DHZ Twente). Goed en duidelijk bedrijf dat niet om de feiten heendraaid. Jurgen Schmidt, de eigenaar is een open persoon en gaf duidelijk aan wat in zijn ogen de grens was voor mijn motorblok. Uiteindelijk een prachtig resultaat, het blok loopt veel mooier en voelt krachtiger. Dat er nog meer uit te halen valt is bekend, maar dat was niet mijn doelstelling.
M-tech chip : 221 pk en 401 nm
Origine software: 221 pk en 295 nm
Chip op maat: 240 pk en 385 nm
Blok: Z20LET, helemaal origineel behalve verkort luchtfilter en volledige Milltek Uitlaat met pre-cat en sportcat. Turbo is nog in goede conditie.