M miesgeri Komt hier geregeld 7 jan 2011 #1 ik heb maandag intake gesprek om glasvezel monteur te worden iets wat ik heel graag wilde aangezien dat wel in mijn werk ervaringen ligt ben zo blij eindelijk weer echt werk nadat er in betonboren geen werk meer was groet michel
ik heb maandag intake gesprek om glasvezel monteur te worden iets wat ik heel graag wilde aangezien dat wel in mijn werk ervaringen ligt ben zo blij eindelijk weer echt werk nadat er in betonboren geen werk meer was groet michel
M Mijncorsa.nl Post best veel 7 jan 2011 #10 Gefelicteerd! Heb eergister ook een sollicitatie de deur uitgedaan bij evenementenorganisatie. Ben ook toe aan iets anders
Gefelicteerd! Heb eergister ook een sollicitatie de deur uitgedaan bij evenementenorganisatie. Ben ook toe aan iets anders
M Mijncorsa.nl Post best veel 7 jan 2011 #11 Gefelicteerd! Heb eergister ook een sollicitatie de deur uitgedaan bij evenementenorganisatie. Ben ook toe aan iets anders
Gefelicteerd! Heb eergister ook een sollicitatie de deur uitgedaan bij evenementenorganisatie. Ben ook toe aan iets anders
M miesgeri Komt hier geregeld 7 jan 2011 #12 [rquote=1835014&tid=139943&author=Mijncorsa.nl]Gefelicteerd! Heb eergister ook een sollicitatie de deur uitgedaan bij evenementenorganisatie. Ben ook toe aan iets anders [/rquote] ik was niet toe aan iets anders maar bouw ligt momenteel op zijn gat dus zat thuis nu weer aan t echte werk thuis zitten is maar niets groet michel
[rquote=1835014&tid=139943&author=Mijncorsa.nl]Gefelicteerd! Heb eergister ook een sollicitatie de deur uitgedaan bij evenementenorganisatie. Ben ook toe aan iets anders [/rquote] ik was niet toe aan iets anders maar bouw ligt momenteel op zijn gat dus zat thuis nu weer aan t echte werk thuis zitten is maar niets groet michel
M miesgeri Komt hier geregeld 7 jan 2011 #13 [rquote=1835014&tid=139943&author=Mijncorsa.nl]Gefelicteerd! Heb eergister ook een sollicitatie de deur uitgedaan bij evenementenorganisatie. Ben ook toe aan iets anders [/rquote] ik was niet toe aan iets anders maar bouw ligt momenteel op zijn gat dus zat thuis nu weer aan t echte werk thuis zitten is maar niets groet michel
[rquote=1835014&tid=139943&author=Mijncorsa.nl]Gefelicteerd! Heb eergister ook een sollicitatie de deur uitgedaan bij evenementenorganisatie. Ben ook toe aan iets anders [/rquote] ik was niet toe aan iets anders maar bouw ligt momenteel op zijn gat dus zat thuis nu weer aan t echte werk thuis zitten is maar niets groet michel
I Insanity Komt weleens kijken 7 jan 2011 #14 Super gaaf! Gefeliciteerd! Ik heb gister ook een sollicitatiegesprek gehad en ben ook aangenomen. Ga nu leren hoe je sloten in huizen zet preventief te werk gaat met deur en de 24 uurs dienst!
Super gaaf! Gefeliciteerd! Ik heb gister ook een sollicitatiegesprek gehad en ben ook aangenomen. Ga nu leren hoe je sloten in huizen zet preventief te werk gaat met deur en de 24 uurs dienst!
I Insanity Komt weleens kijken 7 jan 2011 #15 Super gaaf! Gefeliciteerd! Ik heb gister ook een sollicitatiegesprek gehad en ben ook aangenomen. Ga nu leren hoe je sloten in huizen zet preventief te werk gaat met deur en de 24 uurs dienst!
Super gaaf! Gefeliciteerd! Ik heb gister ook een sollicitatiegesprek gehad en ben ook aangenomen. Ga nu leren hoe je sloten in huizen zet preventief te werk gaat met deur en de 24 uurs dienst!
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 7 jan 2011 #16 goed nieuws! Bij welk bedrijf is dat? Ik werk bij een helpdesk als 3e lijns support voor glasvezel verbindingen. Wij sturen regelmatig monteurs op pad voor problemen met glas.
goed nieuws! Bij welk bedrijf is dat? Ik werk bij een helpdesk als 3e lijns support voor glasvezel verbindingen. Wij sturen regelmatig monteurs op pad voor problemen met glas.
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 7 jan 2011 #17 goed nieuws! Bij welk bedrijf is dat? Ik werk bij een helpdesk als 3e lijns support voor glasvezel verbindingen. Wij sturen regelmatig monteurs op pad voor problemen met glas.
goed nieuws! Bij welk bedrijf is dat? Ik werk bij een helpdesk als 3e lijns support voor glasvezel verbindingen. Wij sturen regelmatig monteurs op pad voor problemen met glas.
T theunm Loopt hier de deur plat 7 jan 2011 #18 mooie start van 2011 succes theun ps hoe is het met de beddie
T theunm Loopt hier de deur plat 7 jan 2011 #19 mooie start van 2011 succes theun ps hoe is het met de beddie
M miesgeri Komt hier geregeld 7 jan 2011 #20 [rquote=1835092&tid=139943&author=kaneelschep]goed nieuws! Bij welk bedrijf is dat? Ik werk bij een helpdesk als 3e lijns support voor glasvezel verbindingen. Wij sturen regelmatig monteurs op pad voor problemen met glas. [/rquote] het bedrijf heet : fiber connection in almere groet michel
[rquote=1835092&tid=139943&author=kaneelschep]goed nieuws! Bij welk bedrijf is dat? Ik werk bij een helpdesk als 3e lijns support voor glasvezel verbindingen. Wij sturen regelmatig monteurs op pad voor problemen met glas. [/rquote] het bedrijf heet : fiber connection in almere groet michel