van zwart naar blauw

petje

Post weinig
hallo allemaal

na een dagje plakken is mijn astra in eens blauw

wat vinden jullie er van zo was hij eerst

zadncdil8vo.jpeg

b9qnorhhkyr.jpeg

0e8uyluszc1.jpeg

en nu is hij zo

umritglrswf.jpeg

ysyyuzpgpes.jpeg

xz86bahyjdc.jpeg

plwodp3ma95.jpeg

ydfrkouyswx.jpeg

mrzvfrqwuyd.jpeg

ben benieuwd wat jullie er van vinden

gr willem

hey oenatje

licht er helemaal aan wat je wil welke kleur aantal meters wat je nodig hebt doe je het voor werk zelf of niet

gr willem

netjes zeg, lijkt net of die opnieuw gespoten is.

hoop dat het goed blijft zitten, ik heb wel eens velgen geplastidipt en, door steenslag ging er allemaal vuil en vocht in de scheurtjes/putten zitten, daardoor kwam het ook weer los

@Oenatje wrote:super vet. wat kost nou zoiets?

@petje wrote:hey oenatje

licht er helemaal aan wat je wil welke kleur aantal meters wat je nodig hebt doe je het voor werk zelf of niet

gr willem

Doen we het anders formuleren...

Wat was jij kwijt? ;)

Erg Mooi! lijkt wel de originele "OPC" Arden blue :thumb

Ook erg mooie velgen ;)

maar waarom de deurstrips en de skirts niet meegepakt? hecht dat niet goed of zo?

hey turbosix

dat is ook de OPC Arden blue

ik zit nog in 2 strijd als ik dat wel of niet ga doen

het hecht wel als er maar lak op zit er moet altijd lak onder zitten ander hecht het niet

Zou het wel afmaken :thumb

Hoe goed is de benadering van de kleur? Want bij mijn originele opc zijn die hagusspiegelkappen (gelakt aluminium) want aan het blodderen (door het aluminium)

Dat zou wel makkelijker zijn dan spuiten, maar de kleur zal denk ik wel afwijken

Ik moet zeggen ziet er top uit, zowieso het opc blauw. :thumb

wat ik me nog afvraag is hoelang blijft de mooie kleur ook zn mooie kleur behouden onder invloed van zon enz. ?

En wordt voor het aanbrengen van de folie ook alles gedemonteerd, bumper enz. ?

Thx

@petje wrote:hey turbosix

dat is ook de OPC Arden blue

ik zit nog in 2 strijd als ik dat wel of niet ga doen

het hecht wel als er maar lak op zit er moet altijd lak onder zitten ander hecht het niet

kun je de folie op kleurcode bestellen? of is er toevallig een folie die precies die kleur heeft?

Want wat FKsport zegt, het is wel makkelijk om bepaalde onderdelen te beplakken ipv opnieuw spuiten.

hey juruca

de kleur blijft goed het is uv bestedig en je kan et gewoon met de hand poetsen

en wij demonteren latijd de handgrepen stootstrips lampen bumpers spoiler laten we meestal zitten dat plakt makelijker

turbosix

weet ik zo moet ik even na vragen bij de folie boer

gr willem

Ziet er gaaf uit!! Hoe gaat zoiets met wassen? Kan je door de wasstraat of met hogedrukspuit of moet het met de hand?

Okee thnx! Dat kan dus nog flink wat hebben. Ik haal mijn auto niet meer door de wasstraat maar doe het zelf bij zo'n wasbox. Maar dat kan dus ook gewoon.

Een woord Wauw. Ziet er echt top uit. :thumb :thumbup

Ben erg benieuwd hoe lang het zo netjes blijft.

Terug
Naar boven