S Spijkcity Komt hier geregeld 13 aug 2011 #1 ik heb nu een standaard radio cdr2005 in mijn vectra gts 2003-10 maar wil er nu een standaard opel radio in met mp3 bv. de cd30 zonder dat er iets veranderd. kan dat zomaar of... :?: weet iemand wat beters,als het maar standaard blijft en een mp3 heeft
ik heb nu een standaard radio cdr2005 in mijn vectra gts 2003-10 maar wil er nu een standaard opel radio in met mp3 bv. de cd30 zonder dat er iets veranderd. kan dat zomaar of... :?: weet iemand wat beters,als het maar standaard blijft en een mp3 heeft
G GTS2.2DTI Komt hier geregeld 13 aug 2011 #2 Volgens mij kan dat niet zomaar, heeft te maken met andere stekkers volgens mij. Ook de bediening op het stuur is compleet anders.
Volgens mij kan dat niet zomaar, heeft te maken met andere stekkers volgens mij. Ook de bediening op het stuur is compleet anders.
G GTS2.2DTI Komt hier geregeld 13 aug 2011 #3 Volgens mij kan dat niet zomaar, heeft te maken met andere stekkers volgens mij. Ook de bediening op het stuur is compleet anders.
Volgens mij kan dat niet zomaar, heeft te maken met andere stekkers volgens mij. Ook de bediening op het stuur is compleet anders.
G GTS Power Hoort bij de inboedel 13 aug 2011 #4 ik dacht CIM stuurbedieningsknoppen(scroll wieltjes) stukje kabelboom CD30 en radio weer activeren
G GTS Power Hoort bij de inboedel 13 aug 2011 #5 ik dacht CIM stuurbedieningsknoppen(scroll wieltjes) stukje kabelboom CD30 en radio weer activeren
S sw_reijnders Forumbewoner 13 aug 2011 #6 @GTS Power wrote:ik dacht CIM stuurbedieningsknoppen(scroll wieltjes) stukje kabelboom CD30 en radio weer activeren en als je dat werk gaat doen . . . neem dan gelijk een CD70 of DVD90 :angel een NCDC2013 of NCDC2015 is makkelijker te realiseren . . . heb je ook kleurenscherm en navigatie.
@GTS Power wrote:ik dacht CIM stuurbedieningsknoppen(scroll wieltjes) stukje kabelboom CD30 en radio weer activeren en als je dat werk gaat doen . . . neem dan gelijk een CD70 of DVD90 :angel een NCDC2013 of NCDC2015 is makkelijker te realiseren . . . heb je ook kleurenscherm en navigatie.
S sw_reijnders Forumbewoner 13 aug 2011 #7 @GTS Power wrote:ik dacht CIM stuurbedieningsknoppen(scroll wieltjes) stukje kabelboom CD30 en radio weer activeren en als je dat werk gaat doen . . . neem dan gelijk een CD70 of DVD90 :angel een NCDC2013 of NCDC2015 is makkelijker te realiseren . . . heb je ook kleurenscherm en navigatie.
@GTS Power wrote:ik dacht CIM stuurbedieningsknoppen(scroll wieltjes) stukje kabelboom CD30 en radio weer activeren en als je dat werk gaat doen . . . neem dan gelijk een CD70 of DVD90 :angel een NCDC2013 of NCDC2015 is makkelijker te realiseren . . . heb je ook kleurenscherm en navigatie.