Ik weet natuurlijk niet hoeveel waarde je aan "goed" geluid hecht, maar mocht dat het geval zijn had ik een andere manier gezocht. Het volume van de Parrot klinkt naar mijn mening echt waardeloos. Op een normaal (gangbaar) volume is het nog te doen, je zult de bass wat hoger moeten zetten voor de warme klank, maar tot daar aan toe redelijk voldoende. Ga je echter harder, zal de bass snel omlaag (lees: standje 0

) moeten om gekraak te voorkomen. Echter resulteert dit weer in een veel te schelle klank.
Het zal natuurlijk ook meespelen welke speakers er in de auto zitten. In het geval wat ik bedoel, gaat het om standaard speakers uit een Megane van 2012. Mijn ervaring is dat dit standaard geluid al minder is, als dat van een vergelijkbaar Opel model maar nog steeds een aanzienlijk verschil met de standaard radio.
Uiteraard is bovenstaand ook geheel gebaseerd op me eigen wensen van geluid

. Wellicht hecht jij hier veel minder waarde aan, en is het goed genoeg.
Het enige vergelijk wat ik kwijt kan, is dat personen die minder waarde (aan het geluid) hechten dit ook opviel.
Persoonlijk zou ik dus kiezen om de huidige Parrot voor een leuk prijsje te verkopen, het geld bijleggen wat je voor de nieuwe wilde uitgeven, en een leuke radio kopen waar dit in zit. Deze zijn tegenwoordig niet heel duur meer, en geven t.o.v. je standaard radio misschien zo wie zo al een upgrade aan je geluid (i.v.m. beter ingebouwde versterker).