Precies _/- en niet vlak en tussen _ en - zit 1mm verschil.
Dus de compressie verlaging zit toch in zuiger en NIET IN DE KOP zoals hier door sommige word vertelt die het zeker weten omdat ze:
Ik heb nog wat leuke citaten uit het verleden:
Ben, met alle respect, als ik schrijf dat de verbrandingskamer groter is van een LE en er geen klepuitsparingen in de zuigers zitten ,doe ik dat niet omdat ik dat denk maar omdat ik dat ZEKER WEET
het is zoals ik geschreven heb, en NIET zoals jij het schrijft, en of het logisch is of niet dat doet er in dit geval niet helemaal toe, ik wil best een wedje met je maken , omdat ik toevallig nog zo'n 30LE hier open heb liggen .... die heb ik namenlijk ook speciaal voor die andere cilinderkop met grotere verbrandingsruimte gekocht
de kop IS anders
Ik snap het niet, als ik nu zeg dat ik zo'n kop en blok heb en het zo is, en ik die indertijd speciaal daarvoor ook heb gekocht, hoe kan jij dan blijven volhouden dat het niet zo is, terwijl je klaarblijkelijk zelfs nog nooit zo'n blok hebt opengemaakt ?????
er zijn op dit forum meer mensen die weten waarover ze spreken als alleen jij uit eigen persoonlijke ervaring ipv wat iemand via via ergens gehoord heeft en er zelf nog maar wat bijverzint
gettverrr
Ben, als je het zeker weet, waarom dan geen wedje maken, dat die zuigers wel tot het pasvlak komen ? (jij zegt net dat het nooit kan, als je een beetje nadenkt)
voor 250 euro wil ik wel de moeite nemen om de krukas een stukje te verdraaien totdat de zuigers op hun hoogste punt zijn, dit lijkt me toch een mooie manier om ten overstaan van alle anderen hier op het forum te bewijzen dat ik (en Joe)het mis hebben en jij gelijk hebt, of durf je dat niet ??