Sorry dat ik geen foto,s heb,ik werk er hard aan,maar krijg alleen info wat er anders is aan die zuigers van een C30LE.
Maar wat ik met zekerheid kan zeggen is dat de zuigers van het Monza/Senator 156pk blok een kom hebben ik heb dit zelf gevoelt met een schroevendraaier gisteren bij de bekende van mij.
Foto,s heb ik wel gemaakt maar is niks op te zien,omdat het niet goed ging door het bougiegat.
Zit er over te denken om bij dat blok de kop eraf te halen om mijn gelijk te halen,alleen dat blok is 100% goedlopend en niet van mij,maar van een bekende die het niet zo zag zitten,om voor zoiets de kop eraf te halen.
Verder heb ik van iemand die ook zo,n blok uit een heeft gehaalt deze info gekregen wat betreft de zuigers:
sorry habe keine bilder, aber definitv sind sie kompressionshöhe 0,5 mm oder sogar 1mm niedriger, deswegen keine ventiltaschen, sondern nur minimale sieht aus als wenn die ventile aufgeschlagen hätten.
Ik ben nog met iemand bezig die zo,n zuiger voor mij wilde opmeten en vergelijken met een 30E/C30NE zuiger en dan zou der uitkomen dat deze ongeveer 1 mm korter is,dwz bij OT net niet 100% tot boven zou komen,maar goed ik wacht mijn info ff af.(meer kan ik ook niet echt doen)
En ja idd foto,s zeggen meer 1000 woorden,zodra ik foto,s heb komen ze hier.