H HardcoreHell Loopt hier de deur plat 19 jul 2011 #2 Nog 3 dagen werken en dan heb ik 3 weken vakantie. Bestemming: Oostenrijk. Van 30-7 tot 8-8 naar Bleiburg, 1250km van Utrecht, 5km van de Sloveense grens. Met de Calibra natuurlijk
Nog 3 dagen werken en dan heb ik 3 weken vakantie. Bestemming: Oostenrijk. Van 30-7 tot 8-8 naar Bleiburg, 1250km van Utrecht, 5km van de Sloveense grens. Met de Calibra natuurlijk
H HardcoreHell Loopt hier de deur plat 19 jul 2011 #3 Nog 3 dagen werken en dan heb ik 3 weken vakantie. Bestemming: Oostenrijk. Van 30-7 tot 8-8 naar Bleiburg, 1250km van Utrecht, 5km van de Sloveense grens. Met de Calibra natuurlijk
Nog 3 dagen werken en dan heb ik 3 weken vakantie. Bestemming: Oostenrijk. Van 30-7 tot 8-8 naar Bleiburg, 1250km van Utrecht, 5km van de Sloveense grens. Met de Calibra natuurlijk
G Guido GSI Lid 8 jul 2011 #4 O ja, 29 augustus, om precies te zijn king: king: king: :thumb :thumb :thumb
G Guido GSI Lid 8 jul 2011 #5 O ja, 29 augustus, om precies te zijn king: king: king: :thumb :thumb :thumb
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 8 jul 2011 #6 Welke vakantie? De jeugd hier is inderdaad wat rumoerig opeens ja.
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 8 jul 2011 #7 Welke vakantie? De jeugd hier is inderdaad wat rumoerig opeens ja.
F Fearless Forumbewoner 8 jul 2011 #8 pffff moet nog welgeteld een week aan de slag voordat ik mag......tel de uren nu al af :jerry
F Fearless Forumbewoner 8 jul 2011 #9 pffff moet nog welgeteld een week aan de slag voordat ik mag......tel de uren nu al af :jerry
M monzaruba Post best veel 8 jul 2011 #12 komende zondag ga ik 10 uur vliegen...voor een 5 weekse vakantie... :thumbup bestemming...Holland... :jerry
komende zondag ga ik 10 uur vliegen...voor een 5 weekse vakantie... :thumbup bestemming...Holland... :jerry
M monzaruba Post best veel 8 jul 2011 #13 komende zondag ga ik 10 uur vliegen...voor een 5 weekse vakantie... :thumbup bestemming...Holland... :jerry
komende zondag ga ik 10 uur vliegen...voor een 5 weekse vakantie... :thumbup bestemming...Holland... :jerry
S sjouke Hoort bij de inboedel 8 jul 2011 #14 Michigan? ik mot nog wachten tot december voordat ik vrij heb
S sjouke Hoort bij de inboedel 8 jul 2011 #15 Michigan? ik mot nog wachten tot december voordat ik vrij heb
L Lex Komt hier geregeld 8 jul 2011 #18 heb net en een klein weekje barcelona gehad. nu wachten tot eind augustus voor nog eens 3 weken vrij. denk dat het aan de auto/huis klussen word, wil geld over houden voor vakantie voor volgend jaar.
heb net en een klein weekje barcelona gehad. nu wachten tot eind augustus voor nog eens 3 weken vrij. denk dat het aan de auto/huis klussen word, wil geld over houden voor vakantie voor volgend jaar.
L Lex Komt hier geregeld 8 jul 2011 #19 heb net en een klein weekje barcelona gehad. nu wachten tot eind augustus voor nog eens 3 weken vrij. denk dat het aan de auto/huis klussen word, wil geld over houden voor vakantie voor volgend jaar.
heb net en een klein weekje barcelona gehad. nu wachten tot eind augustus voor nog eens 3 weken vrij. denk dat het aan de auto/huis klussen word, wil geld over houden voor vakantie voor volgend jaar.
K KadAstra-EF Forumbewoner 8 jul 2011 #20 @Mr.F wrote:Vakantie van 4-7-11 tot 28-8-11 Oh, mijn kinderen moeten nog 2 weken !! Rik