M mayhem Hoort bij de inboedel 13 jul 2012 #1 Weet iemand er iets over? Vorig jaar afgelast ivm verbouwingen op de locatie, nu kan ik weer niks vinden erover?
Weet iemand er iets over? Vorig jaar afgelast ivm verbouwingen op de locatie, nu kan ik weer niks vinden erover?
B bukzzzie Post best veel 18 jul 2012 #2 dat vraag ik mij dus ook af... kan me herinneren dat het in ninove (B) was... was een zeer mooie meet!
dat vraag ik mij dus ook af... kan me herinneren dat het in ninove (B) was... was een zeer mooie meet!
L lambo452 Komt hier geregeld 1 aug 2012 #3 was deze niet in grand halleux had hier vorig jaar een flyer van meegenomen.. en gepost.. weet alleen niet of ik deze ook op t O-F had gepost.. vorig jaarkon ik niet.. wou dit jaar wel maar was het helemaal vergeten.. op naar volgend jaar..
was deze niet in grand halleux had hier vorig jaar een flyer van meegenomen.. en gepost.. weet alleen niet of ik deze ook op t O-F had gepost.. vorig jaarkon ik niet.. wou dit jaar wel maar was het helemaal vergeten.. op naar volgend jaar..
M mayhem Hoort bij de inboedel 11 aug 2012 #4 Was vorig jaar niet. Vorig jaar was overgeslagen ivm werkzaamheden op de locatie.
I icecold Post best veel 12 aug 2012 #5 mat und plat zit daarvan in de organisatie ( weet wel niet of hij op dit forum zit)anders is naar hem vragen
mat und plat zit daarvan in de organisatie ( weet wel niet of hij op dit forum zit)anders is naar hem vragen