vacuum probleem

denk het niet eigenlijk, de V6 doet niet zo moeilijk over slecht werkende carterventilatie.

enige wat gebeurd is dat het inlaat en carter vervuild.

willem

ja het inlaat wordt vervuild door gassen in het carter?

op de zelfde manier als de egr, alleen zit het carterventilatie voor de gasklep en de egr erna.

maar als het zooitje verstopt zit krijg je toch een te hooge druk, wat dan weer gaat tegenwerken ?

maar dat is nou weer goed.

ja het inlaat wordt vervuild door gassen in het carter?

op de zelfde manier als de egr, alleen zit het carterventilatie voor de gasklep en de egr erna.

maar als het zooitje verstopt zit krijg je toch een te hooge druk, wat dan weer gaat tegenwerken ?

maar dat is nou weer goed.

ik heb nu me uitlaat laten maken dus daar kan het niet aan liggen.

maar ik heb overigens helemaal geen last meer gehad van motorstoring of iets in die geest na dat ik hem bij de vod had laten uitlezen.

ik wil hem overigens wel nog een keer uitlezen maar of ie nu een melding geeft weet ik niet, het mm-lampje heeft namelijk niet meer gebrand.

ik heb nu me uitlaat laten maken dus daar kan het niet aan liggen.

maar ik heb overigens helemaal geen last meer gehad van motorstoring of iets in die geest na dat ik hem bij de vod had laten uitlezen.

ik wil hem overigens wel nog een keer uitlezen maar of ie nu een melding geeft weet ik niet, het mm-lampje heeft namelijk niet meer gebrand.

Terug
Naar boven