v6 met throttlebodys

Er is zelfs een complete kit voor. EN die is niet hoger dan orgineel, wa tik dan wel zou doen is soort behuizing maken om de achterste zodat ze frissere lucht aanzuigen.

@Haasje17 wrote:Er is zelfs een complete kit voor. EN die is niet hoger dan orgineel, wa tik dan wel zou doen is soort behuizing maken om de achterste zodat ze frissere lucht aanzuigen.

Heb je een link ervan?

Losse bodies "weber-style" gaat niet werken op een v6 Of je moet ze overdwars plaatsen dat bank 1 en 2 op 1 body komen. Maar dan ga je al door je motorkap heen :afro

Je zult zelf wat moeten maken van gaskleppen van een motorfiets.

Of enkele gaskleppen pakken, bestaan ook. Maar dan wordt het ook weer zo duur.

je komt wel in de knoei met je gasklepjes. Normaal haken die inelkaar en kun je ze goed synchroom stellen.

Als je ze uitelkaar trekt moet je de verbindingen gaan pasmaken. Dan verlopen ze te snel. Blijf je aan het stellen om ze synchroom te houden.

Mooist is als je met kogelkopjes gaat werken. uniballs, dat soort dingen. Dat verloopt tenminste niet.

Op mn 6 in lijn ga ik het ook zo doen. ipv het std spul wat er normaal voor verkrijgbaar is.

Ik zag ook een set bmw k100 bodies te koop staan die zijn de helft goedkoper dan van een hayabusa alleen ben bang dat de diameter weer te klein word.

Die zijn 35mm ipv 46mm

Hoe groot zijn de inlaatkleppen van een v6? Daar moet je zon beetje zon beetje van uit gaan. Hoe groot zijn die van die kant en klaar set?

Het spruitstuk heb ik inmiddels al thuis staan alleen helemaal ingedeukt dankzij dhl....dus daar moet ik een nieuwe voor zoeken...

De openingen zijn maar 35mm dus dat komt mooi uit met de gaskleppen van een bmw k100.

Daar heb ik inmiddels ook al de eerste 4 van besteld en die komen mijn kant op.

Terug
Naar boven