Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
v6 in mijn c kadett hij loopt uuhh vliegt en op kenteken
zat al langer met het idee om een v6 in de dett te bouwen.en ben ook al bezig met en restou project voor mv6.maar om toch op korte termijn een 6je op mijn kenteken te krijgen heb ik mijn 2,0 station effe de motor uitgetrokken moest toch want de koppeling was op en ben er nu een v6 in aan het bouwen.
ja heeft maar 160 pk koppel durf ik zo niet te zeggen.
maar
loop deze al dan:hmmz
en wat voor bak en koppeling er achter en wat moet je aanpassen??
ik ga deze alleen maar bouwen zodat ik snel een 6 op kenteken krijg voor het verandert en straks komt er wel e mv6 opel in maar das momentheel veeeel aanpaswerk op korte termijn.
zo,n ford motor en bak zijn bijna plug and play
andere motorsteunen en aandrijfas en de uitlaat wat aanpassen verplaatsen.en zo wat kleine dingen.
en mijn 2,0 heeft 110 en deze 160 en ik denk deze wel meer koppel.
en ik ehb in mijncity al een lijn 6 en das welwat meer aanpassen
en eerlijk gezegt vind ik zo,n ford er mooier inliggen dan zo,n alfa:hmmzmaar gaat niks boven een opel motor:angel
nog niks van gehoord.vriend van me is er maandag geweest met een coupe 2,4 en die was binnen 5 minuten klaar.alleen gewogen geen co geen remvertraging of geluidsmeting .niks gecontroleert en de klep nog niet open geweestmoet nie gekker worden
en wat voor bak en koppeling er achter en wat moet je aanpassen??
Nee hoor... heb ik er alleen maar een keer ingebouwd om te kijken of het kon.:jerry
De bak is heel zeldzaam, zf sportbak van een Alfa Sei icm drukgroep en vliegwiel van een Alfa 164 en een Calibra Turbo koppelingsplaat. helaas is het haast onmogelijk om een carterpan te monteren en daarom heb ik het niet doorgezet.
Ik dacht al dat dat de reden was dat je die Ford motor inbouwde. Is idd vrij simpel en je hebt dan tenminste al een 6 cilinder op kenteken. Maar noteren ze tegenwoordig niet ook de motorcode?:hmmz
nog niks van gehoord.vriend van me is er maandag geweest met een coupe 2,4 en die was binnen 5 minuten klaar.alleen gewogen geen co geen remvertraging of geluidsmeting .niks gecontroleert en de klep nog niet open geweestmoet nie gekker worden
motorcode komt niet op keteken te staan alleen de kw en cil inhoud
maar ik hoor ook al van mensen dat er andere cilinder inhoud word opgegeven dan er in ligt of hogere kw door tuning.
maat van me was naar veldhoven geweest. ze hebben zelfs het gewicht aangepast was 1050 kilo inc kooi e ze hebben er het gewicht van een gte va gemaakt 918
Zelfs in de Bosch modules kunnen al flinke verschillen zitten... Als je daar een ander nummer op hebt staan heb je al kans dat hij het niet doet. Grote kans dat je ook de rest van de Ford ontsteking zult moeten gebruiken.
Of je moet kans zien een opel hallgever in de ford verdeler te knutselen...