Er wordt door de oliemaatschappijen altijd beweerd dat je auto er zuiniger of beter door rijdt, misschien is dat zo, maar als je een zware rechtervoet hebt valt het eerste in ieder geval al af..
Zelf tank ik meestal euro 95, maar dat is ook omdat ik een wat oudere auto heb die bovendien niet veel ingezet wordt. Voor kilometervreters zou het misschien wel interessant zijn..