Zoals je mogelijk aan het begin van dit topic hebt kunnen lezen, 'schrijft' de handleiding wat anders dan dat een bezitter van de auto (M.vanZeist) ervaren heeft. Dus ja, in afwijking van hetgeen in de handleiding staat, kun je kennelijk 'straffeloos' splitten.
Helaas kan ik nu even niet voor je checken of de poort zwart of blauw is, want onze auto is tot vanmiddag 16.45 uur "weg", maar als mijn vrouw thuiskomt kijk ik even. Gelet op wat ik in het bericht hiervoor schreef, vraag ik mij af of de kids 'vrolijk' worden (zeker als de poort ook nog eens gesplit wordt) van de oplaadcapaciteit. Aan te bevelen valt iig dat ze met een device op pad gaan dat minimaal 40% restspanning heeft, want anders ben ik bang...……..
Los van hetgeen MvanZeist hierboven ervaren heeft, staat toch echt op pagina 27 van de handleiding:
Externe apparaten
Algemene informatie....................27 Audio afspelen.............................28 Afbeeldingen weergeven.............29 Smartphone-applicaties gebruiken.....................................30
Algemene informatie Er zitten twee USB-poorten voor aansluiting van externe apparaten in de middenconsole, achter een afdekking. Voorzichtig Gebruik ter bescherming van het systeem geen USB-hub. Let op Houd de USB-poorten altijd schoon en droog. USB-poorten Op elk van de USB-poorten kunt u een mp3-speler, USB-apparaat, SDkaart (via USB-stekker/adapter) of smartphone aansluiten. Het Infotainmentsysteem kan audiobestanden of afbeeldingsbestanden op USB-opslagapparaten afspelen of weergeven. Na het aansluiten op de USB-poort werken diverse functies van het bovenvermelde apparaat via de knoppen en menu's van het Infotainmentsysteem.
Let op Niet alle aanvullende apparaten worden ondersteund door het Infotainmentsysteem. Let op Als er twee USB-poorten beschikbaar zijn: Om de telefoonprojectie 3 30 van het Infotainmentsysteem te gebruiken, moet u uw smartphone aansluiten op de USB-poort aangeduid met Ç. Een apparaat aansluiten/loskoppelen Sluit een van bovenstaande apparaten aan op de USB-poort. Gebruik indien nodig de daartoe bestemde aansluitkabel. De muziekfunctie start automatisch. Let op Bij het verbinden van een niet-leesbaar USB-apparaat verschijnt er een bijbehorende foutmelding en schakelt het Infotainmentsysteem automatisch terug naar de vorige functie. Ontkoppel het USB-apparaat door een andere functie te selecteren en dan het USB-opslagapparaat te verwijderen