T turbootje Loopt hier de deur plat 12 jul 2015 #1 hallo ik heb een usb kabel op me auto radio zitten (kenwood dnx 7200) maar de pinnetjes zijn krom van de usb hoe krijg je dit weer goed ? of moet je dan de kabel vervangen ?
hallo ik heb een usb kabel op me auto radio zitten (kenwood dnx 7200) maar de pinnetjes zijn krom van de usb hoe krijg je dit weer goed ? of moet je dan de kabel vervangen ?
K KRSA2000 Loopt hier de deur plat 12 jul 2015 #2 Als het een los kabeltje is, zou ik hem gewoon vervangen voor de paar cent dat het kost...
T turbootje Loopt hier de deur plat 12 jul 2015 #3 kabel loopt vanuit de radio na de usb. denk een meter ofzo krijg je die makkelijk uit de radio dan . of zit die gesoldeerd ?
kabel loopt vanuit de radio na de usb. denk een meter ofzo krijg je die makkelijk uit de radio dan . of zit die gesoldeerd ?
J johanhummer9 Loopt hier de deur plat 12 jul 2015 #4 kijken waar de kabel heen loopt dan weet je het, tis allemaal niet zo moeilijk
K KRSA2000 Loopt hier de deur plat 12 jul 2015 #5 Dat weet ik helaas niet... zou je radio even eruit moeten halen.
T turbootje Loopt hier de deur plat 12 jul 2015 #6 @johanhummer9 wrote:kijken waar de kabel heen loopt dan weet je het, tis allemaal niet zo moeilijk dat snap ik dus beter een nieuwe erin zeggen jullie ?
@johanhummer9 wrote:kijken waar de kabel heen loopt dan weet je het, tis allemaal niet zo moeilijk dat snap ik dus beter een nieuwe erin zeggen jullie ?
J jethro Hoort bij de inboedel 12 jul 2015 #8 @KRSA2000 wrote:Als het een los kabeltje is, zou ik hem gewoon vervangen voor de paar cent dat het kost... Duidelijk zat. :thumb :jerry :jerry :jerry :jerry :agent
@KRSA2000 wrote:Als het een los kabeltje is, zou ik hem gewoon vervangen voor de paar cent dat het kost... Duidelijk zat. :thumb :jerry :jerry :jerry :jerry :agent